poniedziałek, 17 grudnia 2018

Nasze święta
Moje święta są bardzo rodzinne Z samego rana jedziemy na cmentarze zapalić znicze u mojego Ukochanego Taty , braci bliźniaków , oraz na drugi cmentarz do Mamy mojego męża
Wieczerze zaczynamy od Podzielenia się opłatkiem i składaniem życzeń Przeważnie łza spłynie że jesteśmy wszyscy razem i za tymi których już nie ma
Na środku stołu stoi zapalona świeczka aby Przypominała nam o tych co odeszli
Zaczynamy od ryby którą moje dzieci uwielbiają tak samo jak ja z mężem 😀
I oczywiście barszczyk z uszkami Mniam mniam 😀 Na stole znajdują się też Makiełki , śledzie w śmietanie , śledzie w oleju , śledzie w buraczkach , kompot z suszu oraz taki zwykły dla dzieci ( niestety nie lubią kompotu z suszu ) więcej dla mnie zostaje 😋  ziemniaczki do rybki i śledzi , jajka w majonezie oraz sałatka jarzynowa , karpia u mnie nie lubią więc od lat nie kupuje .
Wieczorem przychodzi Gwiazdor na którego dzieci czekają Przynosi małe rózgi i prezenty, Oczywiście najważniejsza część to pojechanie na Pasterkę Całą rodziną Jest to najpiękniejsza msza w roku ,
Pierwszy dzień to dzień totalnego lenistwa Zabawy z dziećmi wariowanie Spacery po podwórku  , drugi dzień praktycznie tak samo ,  A pużniej wracamy  do szarej rzeczywistości
Sylwestra spędzamy w domu O dwunastej pijemy szampana Pikolo bo za alkocholem nie przepadamy Dzieci rozbrykane na całego uśmiechnięte Szczęśliwe 😁


2 komentarze:

  1. Bo we święta najważniejszy jest czas spędzony z tymi, których kochamy:-) Ściskam Wierszokletko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj poetko wierszokletko. Zdrowych Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń