środa, 22 kwietnia 2020

Chciała bym opisać pewną sytuacje która mnie bardzo zabolała ale i zbulwersowała
Pojechałam na zakupy do Pepco aby kupić dzieciom wiosenne ubrania .
Wiadomo dużo dzieci to więcej zakupów zwłaszcza że nawet bielizne musiałam nową dla dzieci kupić .Gdy już miałam wychodzić pewna wredna pani skoczyła do mnie i do mojej Córki z buzią jakim ja prawem robie duże zakupy . Jej się śpieszy i nie ma czasu czekać aż ja wszystko spakuje .
po zakupach w Pepco poszłam z Córką do marketu aby zrobić podstawowe zakupy do domu i od razu więcej aby nie jeżdzić co chwile.Więc zakupy były naprawde konkretne . W tym żywność ,środki czystości , karmy dla zwierzaków, słoiczki dla Oliwierka .
Po wyjściu ze sklepu zauważyłam tą samą babke to koło Pepco narobiła dymu , nie zwracając na nią uwagi poszłam spakować zakupy do auta , ledwo to zrobiłam podleciała ta pani , wyrwała mi koszyk z ręki i rzuciła słowa Pierdolone , jebane, grubasy.
Sytuacja mnie tak zaskoczyła że nawet nie odezwałam sie słowem . Jak można tak zwyzywać kogokolwiek , ubliżać na oczach innych całkiem obcą osobe .
Poczułam sie jak zero tylko dlatego że zrobiłam więcej zakupów. Ale u mnie to normalne mam dużą rodzinę , więc zakupy nigdy raczej małe nie są . Zwłaszcza że wtedy od razu kupowałam więcej aby uzupełnić zapasy w zamrażalniku .
Widać było że to osoba z wykształceniem . Ale to nie daje jej pozwolenia na poniżanie innych.
do dziś nie moge się jakoś pozbierać po tym , zwłaszcza jeśli sie wiele razy słyszało że patologia,zero społeczne,itp.

3 komentarze:

  1. Są ludzie i parapety. To pewnie była prawdziwa Polka, gorliwa katoliczka i zwolenniczka pis-u. Przykro mi Julio, że spotkała Cię taka sytuacja. Nie rozpamiętuj jej, nie tłumacz się dlaczego robiłaś duże zakupy- Twoje prawo i taka potrzeba. A jak gdzieś spotkasz tego babsztyla- odpłać jej pięknym za nadobne.
    Ściskam Cię mocno:-) Trzymajcie się wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zachowania są zatrważające. Musimy być cierpliwi, nie przejmuj się. Tylko Ty znasz swoją prawdziwą wartość. Sama widzisz, że kobieta po prostu nie znała Twojej sytuacji, a że ma agresywne usposobienie, no to cóż...

    OdpowiedzUsuń
  3. ..skandaliczne, karygodne i oburzające zachowanie tej 'pani'.. ..przerażające, że nikt nie zareagował.. podziwiam Cię, bo Ja chybabym nie wytrzymała i wolę się nie wypowiadać co myślę..

    - pozdrawiam Cię Julio serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń