sobota, 10 lutego 2018

Powinnam zmienić imię na Głupia idiotka bo inne do mnie nie pasują zwłaszcza po tym co zrobiłam Tu gdzie mieszkam nie mamy wody do picia co z tego że w kranach jest ale nie nadaje się do spożycia Więc jeżdżę dwa razy w tygodniu w jedną stronę 10 km po wodę dla siebie siostry i sąsiadki Niestety takie wypady rujnują moje auto bo wiadomo nie wezmę dwa litry wody tylko dużo więcej Więc postanowiłam kupić auto tylko do wożenia wody Wiadomo że cenowo nie musi być bardzo drogie i idealne w wyglądzie Akurat znajomy się odezwał że ma do sprzedania auto akurat na wodę by się nadawało Umówiliśmy się na wczoraj przyjechał auto z wierzchu super Opel Corsa trzy dzwiowy w śródku czyściutki zadbany Cena bardzo mała to wzięłam Znajomy niby godny zaufania bo już kupywałam od niego auto i drugi rok jeżdżę i jest super Więc myślałam że tym razem też będzie ok Po spisaniu umowy on pojechał ja zostałam z autkiem i wielkim uśmiechem na twarzy Niestety uśmiech zamienił się we łzy Ostatnie pieniądze jakie miałam dałam na to głupie auto Miało być tak że ja kupię a siostra i sąsiadką oddadzą mi część Bo cena auta miała być dzielona na trzy Teraz jestem bez kasy i auta  Okazało się że to auto nie mam prawa jeżdzić cały spód się sypie praktycznie go nie ma Tylnia belka tak zmasakrowana że dłonie wchodzą w dziury po rdzy Dziury pod siedzeniami progi praktycznie nie istnieją gdzie nie było tego widać Tylnie koło podczas jazdy lata na całego Auto nadaje się tylko na złom Więc pojechałam na złomowisko ile bym dostała za auto i co się okazało że nawet połowy nie dostanę tego co wydałam Utopiłam pieniądze Chciałam dobrze a wyszło jak zawsze  Zawaliła mnie na całego  Na chwilę obecną kombinuje skąd wziąść kasę na życie Zawaliłam na całego i tyle Jakby tego było mało to stałam się pośmiewiskiem tu gdzie mieszkam Mają niezły temat do śmiania się że mnie Jestem tak załamana że szok

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci za cieple słowa.Bardzo mi teraz potrzeba ludzkiej życzliwości i zrozumienia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń