wtorek, 10 kwietnia 2018

Czy wiecie jak to jest gdy dziecko prosi o nowe buty bo w takie ciepłe dni chodzi jeszcze w zimowych a ty nie masz za co je kupić albo gdy patrzy że inne dzieci jedzą lody a ciebie na to nie stać bo musisz opłacić rachunki i kupić coś taniego do chleba Gdy dzieci są wyśmiewane w szkole tylko dlatego że nie przynoszą na śniadanie nic słodkiego tylko zawsze zwykłe kanapki
Gdy musisz odmówić dziecku nawet 5 zł bo wiesz że ich nie masz Mówią że dobro powraca ale w moim przypadku zawsze mnie omija na całej lini
Ja wiem co to bieda co to znaczy zamartwianie sie codziennie o to czy będzie mnie stać na margaryne do chleba czy na najtańszy pasztet I nie życze tego nikomu
Na chwile obecną musze wykombinować buty dla córki bo reszta jak na razie ma
Ja to moge w zimowych ganiać Moge praktycznie nie jejść Ale dzieci muszą jejść
Nie wiem co robić jestem bezsilna mam ochote usiąść i płakać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz