piątek, 1 maja 2020

Zaczęłam robić dzieciom plac zabaw na podwórku . Jako że z kasą u nas krucho to rozłożyliśmy z mężem to na kilka miesięcy. W tej chwili dzieci mają postawione już dwie duże drewniane podwójne chuśtawki . piaskownice .Planujemy zrobić jeszcze , domek drewniany, ślizgawke, konika do bujania, dużą chuśtawke na dwie osoby ale z jednym siedziskiem z oparciem, sznurkowe drabinki, i liny do wspinaczki. I oczywiście już sie zaczęło z córką sąsiadki . Wczoraj do niej przyjechały koleżanki i ona od razu do nich że to jej chuśtawki a jak moje chciały sie pochuśtać to zostały zwyzywane . Poszłam na rozmowe do jej Mamy ale niewiele to pomogło. Stwierdziła że to tylko dziecko. Moja odpowiedź była prosta i dosadna. Skoro taka cwana to ma sie dołożyć do placu. Od razu był tekst że nie ma kasy , że długi . Nosz kurka ja też mam długi , też na pieniądzach nie śpie ale robie plac zabaw aby dzieci miały sie gdzie bawić. I robie to dla wszystkich dzieci . Nawet moje dzieci mówią że to jest wszystkich. Jeśli dalej będą sie powtarzały sytuacje z córką sąsiadki to zrobimy plac zabaw ale ogrodzony a wtedy niech sobie robią co chcą .  Do tego zrobiłam niby ogródek bo miałam stare skrzynie po komodach to wspałam tam ziemie i posiałam głównie zielenine. Oraz rzodkiewke . Do tego zakupiłam dwa krzaki papryczki chili która już ma owoce . Ledwo wystawiłam krzaki a już sąsiedzi się poczęstowali papryczkami , oczywiście bez mojej wiedzy i zgody. Kurka czy to tak trudno pojechać do sklepu i kupić chociaż jeden krzak . Tak sie wkurzyłam że powiedzialam bardzo głośno pare konkretnych słów. I na razie nic mi nie znika. Dlaczego ja mając ósemke dzieci staram sie im zapewnić cokolwiek . a reszta olewa wszystko. Nie rozumiem tego

1 komentarz:

  1. Im się wydaje, że jak już ktoś zrobił to oni maja prawo korzystać, bo im też się należy. W myśl porzekadła, co je twoje to je moje, a co moje to ty nie rusz! Zwyczajne cwaniactwo i wygodnictwo. Nie lubię takich ludzi i o ile to tylko możliwe odgradzam się od nich dosłownie i mentalnie.
    Podziwiam Cię za inwencję, siłę a głownie za to że Tobie się chce

    OdpowiedzUsuń