poniedziałek, 5 września 2016




Ostatnio postanowiłam zrobić dla moich dziewczynek kokardki na włosy ze spinkami Efekt jest jak na zdjęciu :)
Dużo taniej mnie to wyniosło jakbym miała podobne kupić w sklepie A wogule są dużo ładniejsze :)
Wakacje nam bardzo szybko może nawet zbyt szybko Praktycznie codziennie gdzieś jeździliśmy Albo na plażę albo do miasta na fontannę i lody oraz piccę na obiad Raczej wakacje spędziliśmy nad wodą Byliśmy też pod namiotami Dwa razy
Nie każdemu się to podobało Według niektórych jako rodzina wielodzietna czyli biedna powinniśmy siedzieć w domu i nigdzie się nie ruszać ale to akurat olałam
Dzieci po wakacjach wypoczęte opalone szczęśliwe
W domu nic raczej się nie zmieniło wiec wszystko po staremu
Mam zamiar nauczyć się robić kwiaty ze wstążki i wiele innych rzeczy :)
Poznałam dwójkę młodych ludzi Którzy okazali się bardzo sympatyczni :)
I co najważniejsze zaakceptowali całą moja wielką rodzinkę :)

3 komentarze:

  1. Witaj poetko wierszokletko. To jeszcze nie koniec lata. Miło słyszeć, że dotknęło was szczęście i uśmiech. Rany ile kokardek, są urocze. Fajnie że poznałaś właśnie takich ludzi, a że sympatyczni to proste, ciągnie swój do swego:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj Julio! Olewaj co myślą i mówią inni i rób swoje. Kokardki świetne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze spedziliscie tak pięknie i rodzinnie wakacje☺a kokardki urocze ulka

    OdpowiedzUsuń