wtorek, 19 grudnia 2017

I zbliżają się święta
U mnie w tym roku będą bardzo skromne
Niestety nie stać mnie
Problemy z finansowe ciągną się za mną jak flaki
Ale to wszystko jest nieważne bo najważniejsza jest rodzina i to że jesteśmy wszyscy razem w ten wyjątkowe dni
W Wigilię pojedziemy na pasterkę wszyscy razem
Chciałam dzieciom kupić kurtki bo mają stare ale niestety finanse na to nie pozwalają Dostaną skromne prezenty ale bardzo ładne
Wiem że ludzie się że mnie śmieją bo jesteśmy biedni bo często mamy tylko pasztet do chleba I moje dzieci nie mają ekstra rzeczy Bo jak kupuję to zawsze patrzę na cenę choć staram się kupywać im rzeczy ładne i takie że wiem że szybko się nie rozpadną  Co roku w dzień Wigilijny odwiedzam Babcie zawożę jej ciasto I idę na cmentarz do braciszków i Tatusia
Szybko ten czas leci
Tu na blogu często nie jestem bo ostatnio mam dużo na głowie a mało czasu ale chciałabym podziękować pewnej ważnej osobie
Piotruś Braciszku dziękuję za starania aby mi w jakimś sensie pomuc Zwłaszcza że wiem że sam nie masz I choć nic z tego nie wyszło to ja Dziękuję bo wiem że zawsze mogę na Ciebie liczyć Czasami dobre słowo działa cuda i dobrze o tym wiesz 😀
Dzięki zwłaszcza za ostatnie tygodnie gdzie z bezsilności płakałam I miałam takie doły psychiczne że szok Sama bałam się swoich myśli
Marcelowi za to że znalazł czas aby przed świętami do mnie przyjechać Za zabawki dla moich dzieci bo dobrze wie że uwielbiają misie przytulanki 😀
I jeszcze raz Piotrkowi idealnemu Braciszkowi za piękne powitania na dzień dobry za każdego SMS Dzięki niemu wiem że jestem coś warta Że nie pozwala mi się załamywać
Takie osoby jak ja molestowane w dzieciństwie mają inne poczucie wartości bardzo obniżone Czują się brudne obojętnie ile razy by się myły i jak mocno szorowały
Piotruś pokazał że jest inaczej Uwierzyłam w siebie
Oleńce za to że założyła mi pierwszego bloga i za to że jest
I wszystkim którzy akceptują mnie taką jaką jestem Zwariowaną pokręconą szaloną wrażliwą często marudną osobą

1 komentarz:

  1. Julio ,bardzo przepraszam ,ze nie wywiązałam się z obietnicy przed świętami.Wszystko czeka ,tylko muszę jeszcze znależć w sobie siły ,aby wyjść z domu na niedaleką pocztę.
    Nie zapomniałam o Tobie.
    Życzę rodzinnych ,szczęśliwych świąt ,pełnych uśmiechu dzieci ,blasku choinki i smacznych wypieków z których słyniesz.

    OdpowiedzUsuń