czwartek, 7 marca 2019

 U mnie norma
w Poniedziałek byłam we Wrocławiu z Mężem u notariusza w sprawie spadku po cioci
Ja dostałam wszystkie książki czyli tego jest naprawdę dużo co mnie bardzo cieszy bo uwielbiam czytać książek jest około 500
Niestety moje sąsiadki postanowiły w tym czasie dać znać do opieki że mnie nie ma a dzieci po szkole są same w domu ( śmiech na sali ) i przyjechała kuratorka Sprawdziła co miała sprawdzić nie znalazła żadnych uchybień no może tylko nie było za bardzo posprzątane tylko ogarnięte ale przy remoncie i tylu dzieciach oraz małym mieszkaniu to raczej normalne
jako że starsze dzieci też były w domu to nic nie narzekała W końcu Tomasz za dwa miesiące bedzie miał osiemnaście lat
Oczywiście kuratorka skontaktowała sie ze mną telefonicznie jeszcze wypytując o parę spraw i to było wszystko Powiedziała też że mam się nie martwić są siadami bo chyba z nudów nie mają co robić
Po Cioci dostałam też miske do ucierania ciasta taką starą Oraz kwiaty które są piękne
U mnie remont idzie powoli na razie mamy zrobione połowę przedpokoju , ubikacji i łazienki czyli ściany od połowy do góry są pomalowane na delikatny fiolet a na dół pójdą kafelki plastikowe ale to zawsze coś a ja tam nie muszę mieć prawdziwych
Sąsiadka wzieła sobie za punk honoru podsłuchiwanie co sie u mnie dzieje Aż mnie to śmieszy bo czasami takie głupoty w domu wygadujemy tak dla zabawy że szok
na dzień dzisiejszy znowu mnie choroba złapała od wczoraj gorączkuje i kaszel mnie męczy ale mam na to leki
Moje dziewczynki dwie najmłodsze jeżdzą co tydzięń na basen Z programu szkoły czyli to jest darmowe Uczą sie tam pływać Chociaż już nauczycielka powiedziała że Julia bardzo dobrze pływa Amela dzis pojechała i już czekam co tam u niej
Alicja jutro kończy miesięczny kurs zawodowy który zdała wiec jestem bardzo zadowolona

1 komentarz:

  1. ..dobrze, że Twoja kuratorka jest w porządku i dobrze Ci mówi, że masz się nie martwić sąsiadami, którzy są podli..
    ..jesteś Julio wspaniałą Mamą i masz wspaniałe dzieci! :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń