poniedziałek, 21 października 2019

15/10/2019 o godzinie 8-31 na świecie poprzez cesarskie cięcie pojawił się ktoś bardzo wyjątkowy, wyczekiwany, i bardzo kochany. Z wagą 3 kg i długością 53 cm . Mały wielki człowiek . Mój Syn Oliwier Piotr ☺ Choć jak wiecie ciąża była zaskoczeniem to i wielką radością . Cesarska odbyła się z komplikacjami ( muszę schudnąć) Do tego Oli miał problemy z oddychaniem , To teraz jest już wszystko w porządku. Ja niestety skutki cesarki będę odczuwała jeszcze długo , ale najważniejsze że Oli jest zdrowy .  W domu wszyscy oszaleli na jego punkcie . Niestety po wyjściu ze szpitala w nocy dostałam silnych dreszczy w dzień wysoką gorączkę . Wieczorem pojechałam z Mężem i szfagrem na pogotowie i okazało się że złapałam jakiegoś wirusa   od razu recepta i antybiotyk. Na szczęście Tomasz I Alicja zajęli się rodzeństwem . Nawet w nocy wstawali do Oliwierka aby go nakarmić ( ja nie byłam w stanie ) Tomasz ma już ponad osiemnaście Alicja prawie osiemnaście . Moje najstarsze dzieci pokazały że mogę na nich zawsze polegać .  I jestem z nich bardzo dumna . Reszta dzieci to najchętniej nie odchodziła by od Małego. U mnie po cesarce jak na razie utrzymują się drętwienie nóg, opuchlizna, ból kręgosłupa w miejscu gdzie było robione znieczulenie, osłabienie. Ale to jest najmniej ważne . Najważniejsze jest to że Oli jest zdrowy .
W szpitalu naszła mnie taka myśl
Jak tak bardzo niedoskonała osoba jak ja , mogła urodzić tak doskonałe dziecko jak Oli ☺
I nie znalazłam odpowiedzi.  W szpitalu byłam potraktowana bardziej jak patologia , bo ósme dziecko,bo nie pracuje  bo żyje na koszt państwa . Olewałam to na całego. Przecież oni mnie nie znają nie wiedzą jaka jestem .

5 komentarzy:

  1. Życzę Tobie i całej rodzinie dużo pomyślności, szczęścia, pogody ducha i dużo, dużo radości. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. ..cudownie, że masz już Oliwierka! ..to wielkie szczęście, że wszystko
    jest z Synkiem w porządku :) ..teraz tylko Ty musisz być zdrowa!
    ..dbaj o siebie Julio! ..z całego serca życzę Wam zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego dla Was....dbaj o siebie dla dzieci....

    OdpowiedzUsuń
  4. Osoby, które Cię nie znają dobrze, nie znają Twojej historii... mogą sobie gadać... Mało ich opinia jest ważna. Twoje dzieci się wspierają, Was wspierają. Kochacie się, a w ilu rodzinach tego brakuje, są pieniądze, są osiągnięcia, a brakuje najważniejszego... Gratuluję kochana. Niech Oli zdrowo rośnie, niech wszystko, co Cię boli, szybko poszło sobie. Dużo szczęścia Wam życzę, bardzo dużo, zasługujecie. :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie zaglądałam czy już Oliwierek jest na świecie.
    Moje gratulacje, dzielna kobieto! A starsze dzieci pomogą Ci w opiece. To już dorośli ludzie, a mały braciszek będzie im oczkiem w głowie.

    OdpowiedzUsuń