sobota, 18 stycznia 2020

Moje ciało
Nigdy nie należałam do osób szczególnie ładnych i szczupłych . Ale teraz to masakra . Nie mogę patrzeć na swoje ciało , omijam wszystkie lusterka w domu bo łzy same płyną. Moje ciało jest okropne i zdaje sobie sprawę z tego że to lata zaniedbań do tego doprowadziło. Moje zęby to wspomnienie . Podczas gdy dolną szczękę mam w super stanie to górnej praktycznie nie posiadam . A to wszystko przez dentystów sadystów . Miałam cztery zęby usuwane u dwóch różnych stomatologów . Pomimo tego że dostałam znieczulenie to tak jakby w ogóle nie działało . Raz zemdlałam podczas wyrywania z bólu. Dostałam dwa razy silnego zapalenie które nie mogłam wyleczyć. Jak plombowałam zęba to dentysta uszkodził mi przy okazji dwie jedynki a ząb który plombował rozwalił na całego. Zęby myje dwa razy dziennie . Teraz na samą myśl o wizycie u dentysty słabo mi się robi i od razu na wymioty mnie bierze .
Jestem osobą otyłą a co najśmieszniejsze wcale dużo nie jadam , ale nieregularnie i to mnie gubi. Po cesarce moje ciało spuchło przynajmniej takie mam wrażenie. Blizna jest okropna nawet jej nie dotykam. Do tego przyplątała się przepuklina brzuszna . Stosowałam różne diety , nawet z pomocą dietetyka i nic nie dało. Wiem pewnie powinnam zrobić badania . Tarczycę mam w miarę zdrową . Moje ciało to trzęsącą się galaretka tylko taka ochydna . Brzydzę się swoim wyglądem tego jak ludzie na mnie patrzą . Brzydzę się samą sobą .  A ostatnio to się nasiliło . Moje siostry są piękne ładne mądre , a ja nigdy taka nie będę . Zawsze jestem tą gorsza ,głupsza i brzydsza i ja o tym wiem . Na chwilę obecną nie widzę w sobie nic ładnego . Jestem taką okrągłą piłką porysowaną na wierzchu.
Nie daje rady z wyglądem . Czuję się tak jakby to nie było moje ciało , jakby ktoś mi je dorobił. Chciała bym mieć taką gumkę że mogła bym wymazać swoje mankamenty .
 Umycie się i dotykanie dla mnie to masakra i stres . Jak kiedyś uwielbiałam leżeć w wannie z dobrą książką to teraz przeważnie szybkie mycie i koniec. Lekarz chce mnie skierować na operacyjne zmniejszenie żołądka ale znowu się boje komplikacji.
Jestem jakimś monstrum , choć wiem że są osoby co ważą dużo więcej i im to nie przeszkadza . Ja się po prostu siebie brzydzę

4 komentarze:

  1. Zupełnie przez przypadek jestem u ciebie. Wydaje mi się, że cierpisz na "dysmorfofobię", a tego rodzaju zaburzenia wymagają konsultacji lekarskiej. Trzeba sobie pomagać, aby czuć się lepiej.
    Zaglądnij sobie na ten link i poczytaj :
    https://kafeteria.pl/3109,brzydze-sie-swojego-ciala. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dobre serce i piękną duszę, Kochana:-) Jesteś piękna i wspaniała.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..Kochana liczy sie dobre serce i wnętrze człowieka Julio.. jesteś wspaniałą i piekną Osobą o dobrym sercu i niezwykłej duszy ❣️ 💜

    - pozdrawiam najserdeczniej i ściskam mocno ♥️♥️ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej...Jesteś wartościowym Człowiekiem, ładną kobietą , tylko tego nie chcesz zauważyć. Poza tym zawsze robisz wszystko z miłością, bardzo kochasz swoje dzieci...Gdzie więc ta brzydota.
    Nie zawsze układa nam się po naszej myśli, to normalne. Wszystkich nas to spotyka. Głowa do góry...spójrz w lustro i zobacz...Jesteś Piękna💛💛💛

    OdpowiedzUsuń