sobota, 28 grudnia 2019

Święta minęły w dość fajnej atmosferze . Dzieciaki nie kłóciły sie aż tak bardzo. Jedzenia było na styk nie zabrakło i nie zostało. Wiec nic sie nie zepsuło. W Wigilie nie wieczerzy mieliśmy zbłąkanego wędrowca , samotny sąsiad do nas przyszedł. Ja oczywiście jak co roku od dziewięciu lat sie popłakałam że nie ma z nami już mojego ukochanego Taty. Dzieci zadowolone z prezentów . Mąż tak samo. Nawet ja dostałam prezent od gwiazdora ( chyba w końcu byłam grzeczna ) . Oli dalej w nocy nie chce spać Ale jego uśmiech wynagradza mi brak snu. Święta spędziłam rodzinnie z dziećmi i mężem. Nigdzie nie jechaliśmy , niestety raczej nie jesteśmy nigdy nigdzie zapraszani. Nawet do Mojej Mamy nie pojechaliśmy ponieważ były tam moje siostry i zaraz by było głupie gadanie " po co przyjechaliśmy albo że nie ma nic do jedzenia , jak długo zostaniemy,itp". Albo chwalenie sie kto jaki drogi prezent dostał i ile i zaraz dogadywanie że u mnie jak zawsze biednie . Nie mam ochoty na takie dogadywanie dlatego nie jeżdze praktycznie za to z Mamą rozmawiam codziennie przez telefon.  Na sam koniec roku rozwalił mi sie buty i każde wyjście z domu oznacza kałuże w każdym z nich . W styczniu będe miała wybór albo kupić sobie buty albo czujnik oddechu dla Oliego I wiadomo co wygra. A ja dam rade jak zawsze. Nie pierwsza taka zima gdzie buty sie rozpadły. Kurtki też nie mam ale tu jest to że ja nie lubie w nich chodzić . Za to mam ciepły sweter .
Stary rok zaliczam do względnie udanych . Dzieci zdrowe rosną, dobrze sie uczą. Zawitał nowy członek rodziny za którym wszyscy szaleją. Jednak to był dobry rok pomimo kłód rzucanych pod nogi.

3 komentarze:

  1. Pięknie spędziliście święta, najważniejsze, ze całą rodziną. Może bylo i skromnie,ale serdecznie.Mały Oliwierek niech rośnie zdrowo, otoczony milością rodziców i rodzeństwa.
    Julio, samych dobrych dni Ci życzę, serdeczności dla całej rodziny jak i dla każdego z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam . Podaje swojego meila i tam można się że mną skontaktować.
      wierszokletka30@gmail.com

      Usuń