sobota, 25 lipca 2020


Takie cuda robi moja trzynastoletnią Córeczka . Nigdy wcześniej tego nie robiła a dwa dni temu usiadła i zaczeła robić.
Jestem z niej taka dumna . Druga Córeczka zobaczyła i też zaczyna robić.
Mają talent moje córeczki.

A teraz coś co mnie bardzo zabolało
Zachowanie mojej rodziny
Moja Mama pojechała na wczasy z wnuczką do znajomego na trzy tygodnie. Nic tam nie płaci a za to wypoczywa. Moja Córeczka Samanta pytała się czy może też jechać . Moja Mama stwierdziła że nie będzie miejsca . Samanta to zrozumiała . A dziś okazało sie że dla Samanty miejsca nie było ale dla syna od siostry to jednak było . I jeszcze głupie ukrywanie że Łukasz nie jedzie . Dopiero dziś sie to wydało. Jak ja mam sie czuć w takiej sytuacji a moje dzieci .
Zastanawiam sie w czym moje rodzeństwo jest lepsze , co takiego robią. Chyba to że mają kase . I robią z siebie nie wiadomo co. Co chwile chodzą sie chwalą jakie to oni mają nowe rzeczy , jakie buty za ile kasy.
Nawet jak ktoś przyjeżdża w odwiedziny to do mnie praktycznie nie przychodzą , tylko od razu do siostry.  A przecież mieszkamy koło siebie. Ale ja to patola która potrafi tylko dzieci robić i dosłownie to usłyszałam.Nie od rodziny ale mam wrażenie że tak mnie traktują.
Za jedną siostrą w ogień bym wskoczyła ale też przestała mnie zauważać.

Oni za mną w ogień by nie wskoczyli a raczej by jeszcze drzewa dorzucili.
Takie zachowanie boli i to bardzo . Nawet nie wiem jak to wytłumaczyć dzieciom .
Przecież one widzą różnice w traktowaniu ich A kuzynów.

1 komentarz:

  1. ..przecudne są te prace Twojej córeczki ..masz zdolne dzieci Droga Julio <3

    - ściskam Cię najserdeczniej :)

    p.s.

    o podłości ludzkiej

    ..trudno mi zrozumieć nikczemnych ludzi,
    u których niezmierzone jest morze podłości

    z rozmysłem poniżają i bliźnich ranią
    wstrętem przepełnieni wzgardy ohydą plują

    podłość nie zna granic, fałsz i obłuda
    kpią z uczciwych, bo nie mają sumienia

    ludzie są podli, a życie bywa brutalne
    przecież to wcale nie jest normalne

    nikczemni nienawidzą dobrych ludzi
    kaleczą, poniżają, sami nie są NIC warci !

    OdpowiedzUsuń