czwartek, 11 listopada 2021

 Dawno mnie nie było. Ale u mnie jak zawsze nic sie nie dzieje. Oli ma już dwa lata , Julią chodzi do klasy czwartej, Amelia do klasy szóstej , Samanta do klasy ósmej. Kamila jest w drugiej zawodowej . Kamil rzucił szkołe a teraz poszedł do pracy, Alicja i Tomek też pracują. Ja też poszłam do pracy . Ja , Alicja i Kamil pracujemy w tym samym żak£adzie pracy na nocki. Dalej walcze ze szkołą swoich dziewczynek. Czasami mam wrażenie że wszystko mnie przerasta. W tym roku przekroczyłam okrągłe 40 urodziny. Kiedy to minęło to nie wiem. Coraz szybciej czas ucieka. 

3 komentarze:

  1. Cześć kochana, mega cieszę się, że się odezwałaś. Chyba Cię przyciągnęłam myślami, bo myślałam, cóż tam u Ciebie i czy odważyć się zapytać. hehe Mnie cieszy, jak napiszesz, choć ciut, a choćby o byle czym i tez będę się cieszyć. Pozdrawiam Cię najserdeczniej. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ..witam Cię serdecznie Julio Kochana ❤
    ..ogromnie się cieszę, że napisałaś choć te kilka słów co tam u Ciebie słychać, bo już się martwiłam, że nie dajesz żadnego znaku życia ;)
    ..każdemu czas leci jak szalony i życie mija w zatrważającym tempie..
    ..nawet nie wiem kiedy minął mi rok od operacji serca, wycieli guz, wstawili protezy zastawek i wszczepili stymulator, po pół roku na szczęście przestało tak potwornie boleć i zaczęłam wracać do życia 💖
    ..napisałam wiersz na ten temat, w podzięce dla Najwyższego, jak zechcesz to zajrzyj:
    http://szept-mgielki.blogspot.com/2020/09/z-pokora-dziekuje_30.html

    - pozdrawiam najcieplej Kochana Julio, moc serdeczności ślę,
    ściskam mocno, życzę ogrom zdrówka i samych pięknych chwil każdego dnia ❤💗💙💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie się odezwałaś! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Co to jest czterdziestka, sama młodość!
    Pisz częściej o sobie i dzieciach.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń