niedziela, 12 grudnia 2021

Święta

A takie miałam piękne plany. Tak miało być cudnie i idealnie. A jak zawsze wyszło cholerstwo. Listę zakupów świątecznych rozdzieliłam na mnie i Męża , Tomka , Kamila i Alicje. Ja miałam pokupywać prezenty, Mąż opłacić rachunki, a reszta zrobić zakupy. I jak Tomek i Alicja wywiązali sie idealnie . Oczywiście resztę swoich pieniędzy wydali na siebie co mnie bardzo cieszy . Bo wiem że nie musze sie martwić tym czy mają sie w co ubrać. Do tego pozamawiali skromne , prezenciki dla dziewczynek i Olusia. To Kamil całkowicie olał sprawe I wszystkie pieniądze rozwalił. Z listy kupił tylko kilka rzeczy i to jeszcze najtańszych. Zostałam z ręką w nocniku dosłownie. Nie wiem za co kupię składniki. A dużo mi brakuje. Już dzisiaj skróciłam listę do minimum . A jeszcze nie mam prezentu dla Męża. Nie wiem jak to będzie. Drugi dzień siedzę i wyje. Dziewczynki i tak nie dostaną to co pragneły , a wcale nie miały wygurowanych życzeń. Amelia wczoraj sie popłakała że w szkole się z nich śmieją że są biedakami. Bo praktycznie nie mają nowych rzeczy kupowanych. Nie mam już sił na to wszystko. Kamil zawiódł mnie na całego. Sam się zgodził na listę zakupów a teraz taki numer wywinął. Zwłaszcza że nie dokłada się do domu ani grosza. Uczę dzieci że nie wszystkie marzenia się spełniają. Ale ten jeden raz w roku starałam się aby było w miarę pięknie. Ktoś by powiedział że to tylko głupia lista zakupów. Że dramatyzuje . Ale przy tak licznej rodzinie trudno cokolwiek zrobić. Nie planując wcześniej.
To że nie zostawiam śladu w komentarzach nie oznacza że nie czytam waszych blogów. Po prostu nie umiem pisać komentarzy. 

1 komentarz:

  1. ..zawsze to mówię i będę powtarzała Julio Kochana, jesteś wspaniałą Kobietą, silną, wyjątkową i cudowną! 💙
    ..po operacji serca, o której napisałam Ci pod poprzednim postem, nic już nie jest takie same, więc uczę się wszystkiego od nowa..
    ..rozumiem Cię, wiem, co to znaczy, gdy brakuje sił, nawet by cokolwiek napisać, wiem jak boli, gdy nie starcza pieniędzy, jak dziecko zawiedzie, znam życie, doskonale je znam, ale trzeba iść dalej, pomimo wszystko iść - jesteś naprawdę dzielna i niezwykła! 💖

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, życzę ogrom zdrówka, jak najwięcej dobrych dni i pięknych chwil radości, przytulam mocno 💜

    OdpowiedzUsuń