sobota, 23 czerwca 2018

Dziś jest Dzień Taty
Ja jedyne co moge to pujść na cmentarz i złożyć życzenia do zimnego grobu gdzie mój Tata spoczywa
Napisze pare słów o tym
Mój Tata był wspaniałym człowiekiem Miłym wyrozumiałym ciepłym Zawsze miał dobre słowo dla każdego Fakt czasami sie z nim kłóciłam ale zawsze wiedziałam że mnie kocha Mój Tata z zawodu był kierowcą Pamiętam gdy jeżdziłam z Nim w trase Godziny spędzone w aucie Spanie w ciężarówce Widoki mijane po drodze  Opowieści które Tata znał Zapach auta To czas który zostanie w mojej pamięci na zawsze
W tym roku mija osiem lat gdy nie ma Jego z nami Został zabity przez kierowce zginął na miejscu Lekarz powiedział że nawet nie zdążył nic poczuć Za to my czujemy ból do dzisiejszego dnia
Po śmierci mojego Ukochanego Tatusia moja Mama poznała nowego partnera
Ja to akceptowałam bo nie chciałam aby była sama
Partner mojej Mamy miał na imie Tomek i od razu wpasował sie w naszą rodzine idealnie Zaakceptował że tyle jest dzieci i wnuków bo mam piątke rodzeństwa a z tego czwórka miała już swoje dzieci Tomek od razu traktował je jak swoje ukochane wnuki Z czasem dzieci zaczeły mówić do Niego dziadek a ja Tatko z czego był bardzo dumny Tomek w naszej Rodzinie był prawie siedem lat Gdy odszedł na zawał serca
W ciągu ośmiu lat straciłam dwuch Ojców jednego prawdziwego drugiego przyszywanego Obu kochałam tak samo Wnieśli w moje życie bardzo dużo i Oboje kochali nas miłością bezwarunkową
Dziekuje Moim Tatusiom za wszystko co nam dali Dziekuje mojemu Prawdziwemu Tatusiowi za to że dzięki niemu jestem za każde opowieści za pomoc którą zawsze mi okazywał za Miłość za piękne wspomnienia  Dziękuje Tomkowi za to że w pewnym sensie zastąpił mi Tate gdy moje serce było rozdarte Za prawie siedem lat wspomnień i za Miłość którą okazywał
Zostaniecie na zawsze w naszych sercach

1 komentarz:

  1. Masz piękne wspomnienia:) pielęgnuj je, ciesz się nimi i czerp z nich siłę:)

    OdpowiedzUsuń