czwartek, 28 czerwca 2018

Ja już po pierwszym zabiegu
W poniedziałek byłam w szpitalu na pobraniu próbek na badania histopatologicznego odbyło sie to przez łyżeczkowanie Teraz musze czekać trzy tygodnie na winiki Lekarze powiedzieli tylko że nie jest zbyt dobrze i że powinnam sie naszykować leczenie Ale oni nie wiedzą że ja to wiem Wiec nie zdziwi mnie już praktycznie nic Do tego wzieli wywiad rodzinny i jako że u mnie w rodzinie od mojego Taty kobiety chorują na raka i na niego umierają to tym bardziej kręcili głowami
Teraz jestem w domu z dziećmi Wiec jest fajnie :) mój Mąż to nawet do szpitala po mnie pojechał abym sama nie wracała
Niestety pech nadal mnie prześladuje
Popsuło mi sie auto Za naprawe dałam 300 zł gdzie taka kwota przy mojej rodzinie to jest ogromna suma Ale trudno auto jest ważne
Moja córka Samanta jedzie w niedziele na kolonie darnową ze szkoły nad morze Wiec pare gr też musze jej dać a do tego musiałam jej dokupić pare rzeczy do ubrania Ale uśmiech córki jest wart wszystkiego
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz