piątek, 2 sierpnia 2019

U mnie jak zawsze się dzieje
Znowu jestem obiektem poniżania sąsiadów
Czasami mam już dość tego wszystkiego
Doszło do tego że o mało w szpitalu nie wylądowałam bo zaczęły się mocne bóle brzucha a w sytuacji gdzie ciąża jest cały czas wysoko zagrożona to jest niebezpieczne. Na szczęście lekarz przepisał nowe leki które mi pomagają . Jak to się mówi każdy powód jest dobry aby poniżyć.
Dla Oliwiera mam prawie wszystko brakuje mi jeszcze tylko butelek, łóżeczka i wózka . Wózek dostaje od znajomej , butelki w tym miesiącu zamówię a łóżeczko we wrześniu .  Ubranek mam aż nadto , dużo pokupywałam ale też dużo dostałam . Oliwier zrobił się bardzo ruchliwy , co mnie cieszy . Zwłaszcza że lekarz mówił że i tak nie mam szans na donoszenie ciąży. A tu proszę 28 tydzień.
Wakacje dają mi nieżle popalić , dzieci marudne bo nigdzie nie jedziemy ( nie stać nas ) upał daje się nam we wznaki .  W domu tylko ciągle kłótnie . Na podwórko nie chce mi się nawet wychodzić bo teksty patologia padają co chwilę . I jak zawsze jestem z tym sama . Zero pomocy i wsparcia . Mąż mówi że mam się nie przejmować ale ja tak nie umiem . Czasami zastanawiam się co zrobiłam złego że tyle złego mnie spotyka .
Do szkoły dla dzieci muszę jeszcze kupić całą wyprawkę , plus plecaki dla trójki dziewczynek bo te z zeszłego roku się popsuły .
Mam dość dosłownie . Wszystko znowu się sypie i wali na całego

1 komentarz:

  1. Ciąża to piękny okres w życiu kobiety, nadzieja i to trzeba ciągle trzeba pamiętać. Nic innego się nie liczy. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń