środa, 28 sierpnia 2019

Czy macie kogoś takiego komu ufacie całkowicie kto zawsze was wspiera pomaga , martwi się, kto po prostu zawsze jest bez względu na wszystko i o każdej porze , do którego możecie napisać w każdym momencie dnia i nocy.
Ja mam taką osobę i chociaż nie wiążą nas więzy krwi , to jesteśmy jak rodzeństwo , a raczej jesteśmy rodzeństwem . Choć jest młodszy niż ja to jest dla mnie jak starszy brat , doradzi, pomoże , zrozumie,
Rano wstaje i od razu wiem że mam SMS z powitaniem , co wywołuje uśmiech na twarzy. Jest chrzestnym mojej córki, bez niego w czasie wypadku i leczenia Amelii nie dała bym rady. To Piotrek wspierał mnie wtedy , abym się nie załamała bo było bardzo ciężko. Podczas gdy większość mojej rodziny i rodziny mojego męża nas oceniła bardzo żle to Piotrek od razu był gotowy pomóc w każdej chwili . Setki SMS dziennie gdy Amelia leżała w śpiączce , gdy nie wiadomo było czy przeżyje , on mnie podtrzymywał na duchu . Odkąd się znamy jestem wdzięczna za każdy dzień. Tyle dla mnie robi a ja praktycznie nic dla Niego .Gdy okazało się że jestem chora to wiedziałam że mogę na Niego liczyć. Gdy okazało się że jestem w ciąży co mnie zaskoczyło od razu Piotrek o tym wiedział.
Po prostu jesteśmy rodzeństwem każdego dnia ☺
Dziękuje za to że jesteś i nigdy we mnie nie zwątpiłeś

3 komentarze:

  1. ..piękny post Julio.. cudownie mieć kogoś komu można ufać, na kogo można liczyć w każdej sytuacji.. wspaniale, że masz Piotrka!..
    to jest bardzo piękne, że są tacy ludzie.. cieszę się bardzo..
    powiem tylko, że nie mam takiej Osoby ale sama lubię pomagać i jak tylko mam możliwosć to staram się pomóc..

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę moc zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to skarb którego tak bez zazdrości Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ufam tak na pewno sobie, inni są uzależnieni od wielu różnych czynników. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń