poniedziałek, 11 listopada 2019

Jestem osobą która nienawidzi swoich urodzin. Gdy zbliża się ten dzień to dostaje dola dwa dni wcześniej. Nie obchodze tego swojego niby święta od wielu lat . To ja jestem od pamiętania o innych ja sprawiam wszystkim drobne prezenty . A wprost nie lubię gdy ktoś pamięta o moim dniu.
I nie chodź tutaj o upływający czas i że jestem starsza ale o to że dwa razy w życiu zrobiłam imprezę z okazji urodzin która okazała się totalną klapą . Czyli nikt nie przyszedł. Od tamtej pory dla mnie ten dzień może nie istnieć .

4 komentarze:

  1. Ależ to niemożliwe! Pewnie słabo zapraszałaś,
    To dzisiaj masz urodziny?Łyczek szampana karmiącej matce nie zaszkodzi.
    Zdrowie Julii,niech Jej się dobrze wiedzie a gromadka niech będzie pociechą i radością.

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej późno niż później.....wszystkiego dobrego.....

    OdpowiedzUsuń
  3. ..zraziłaś się i dlatego powstała niechęć do obchodzenia urodzin..

    ..Julo życzę Ci każdego dnia uroczych chwil, pięknych momentów,
    codziennego uśmiechu i ogrom radości, a przede wszystkim dużo, dużo zdrowia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właściwie nigdy nie miałam imprezy urodzinowej, takiej w dniu urodzin, znajomi, niespidzianka, nic z tych rzeczy. Moje urodziny wypadają 1 listopada ☹ witaj w klubie

    OdpowiedzUsuń