środa, 27 listopada 2019



Na Święta takie cuda u mnie powstają .
Gdy dodałam zdjęcia na FB dostałam bardzo dużo pytań czy sprzedaje te choinki i po ile . Odpisywałam że owszem i za 50 zł to od razu był atak na mnie że za droga , że połowę ceny to tak,
Każda choinka jest inna , nie ma dwóch takich samych , w różnych kolorach lub w jednym wybranym. Mam jeszcze jasno żółtą i pomarańczową. Nikt nie patrzy na to że produkty musiałam pokupywać , i jedna zajmuje mi trzy godziny roboty . Najlepiej aby wszyscy chcieli za darmo. Dziś jedną z tych choinek przekazałam na licytację dla chorego na raka chłopczyka .
Choinki robię bo lubie odpoczywam przy ich robieniu ale to nie powód aby znajomym rozdawać za darmo . Oczywiście mam parę osób gdzie faktycznie bym dała bo dużo dla mnie znaczą .  Do tego dam w prezencie na urodziny dwum siostrą , a na imieniny Mamie i trzeciej siostrze . Oprócz pisania wierszy, pisania na bloga, prowadzenia strony z wierszami na FB , mam jeszcze inne zainteresowania , szydełkuje, robię czapki i szalika na małym okrągłym krośnie, szkicuje ale różne dziwne rzeczy z mojej głowy, ozdabiam kubki, i je zbieram ,  a na zime robię choinki. Pierwsze robiłam z kawy, drugie z piór ale niskie , teraz robię wysokie bo każda ma 65 cm . Do tego pieke ciasta co uwielbiam robić a moje kochane Szkodniki je zjadać 😂 i zbieram zegary takie co tykają na wskazówki chociaż jeden na pół roku staram się kupić oczywiście takie tanie . Uwielbiam tykanie zegara przypomina mi to moją Ukachaną Babcię. I czytam książki a raczej je pochłaniam . W mieszkaniu nie mam już miejsca na nowe ale zawsze jakąś tanią z przeceny wypatrze i kupie. Mąż się śmieje że jak jeszcze jedną kupie to mnie z domu wyrzuci , a sam nieraz mówi w sklepie a popatrz nowe książki z przeceny zobacz czy nie ma tam tajnych dla Ciebie 😂. Nawet dziewczynki gdy w szkole mają wyprzedaż książek to od razu proszą o pieniądze aby mi jakieś ciekawe kupić . Powinnam część gdzieś wydać ale nie umiem bo one są jak dobrzy przyjaciele i zawsze do nich wracam .
Jestem pełna sprzeczności ale dobrze mi z tym .
Życie mnie taką ukształtowało . Robię też spinki do włosów moim dziewczynką takie z wstążek. I oczywiście wychowuje ósemkę dzieci , Wszystko co robię to robię z sercem .

2 komentarze:

  1. ..Kochana Julio, już to mówiłam i będę wciaż powtarzała, jesteś Wyjątkową, Wspaniałą Istotą ❣️❣️❣️ ..posiadasz wiele zdolności i masz niezwykłe talenty.. podziwiam Cię, podziwiam Twój zapał i Twoją wytrwałość 💜 ..jesteś pracowitą i zdolną Kobietką.. widziałam wiele Twoich prac, piękne prace z wełny, Twoje smakowite wypieki i inne wspaniale rękodzieła.. a Twoje choinki są po prostu prześliczne❣️
    ..rękodziała nie mogą być tanie, bo wymagaja mnóstwa pracy i czasu..
    tworzenie chociaż zajmuje czas daje Ci cudowny odpoczynek i to jest fantastycznie piękne ♥♥ :*

    - pozdrawiam Cię Julio najserdeczniej i najcieplej, życzę Ci ogrom zdrówka i duuużo wytrwałości, ściskam mocno 😊 💕 :**

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja zdania nie zmienię....jesteś wielka, przy takiej rodzince masz jeszcze czas na samorealizację....a jeśli komuś za drogo niech nie kupuje, można kupić sztuczności i wcale nie taniej...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń