środa, 18 grudnia 2019

Siadłam na całego. Psychicznie jestem w takim dole że bardziej dna sięgnąć nie mogę . Wiem że się pozbieram , że dam rade o to chwilowe . Choinki to klapa na całego, komplety czapki i szaliki na małym krośnie to klapa na. Do tego straszono mnie że zgłoszą do opieki i do podatków o dorabianie. W plecy jestem dość dużo . A ja po prostu chciałam trochę dorobić dla dzieci na prezenty , na święta . I jak zawsze wyszło jedno wielkie gów......
Do tego doszły problemy z Olim przekazałam mu ferelne geny . Oli ma bezdech nie zawsze ale czasami w nocy mu się zdarza tracić oddech . U nas w rodzinie to normalne jest , brata córka też to miała , ja za dziecka tak samo, a mojej Mamy siostra zmarła na to. Nie dość że mało spalam to teraz już wogule boje się zasnąć.Coś Oliwiera musze kupić taki specjalny czujnik oddechu  a jak wiadomo tanie to nie jest .Na razie to zmianiam się z Alicją w nocy co trzy godziny ale ja i tak zasnąć nie mogę . No chyba że jestem tak zmęczona że trace przytomność. Święta u mnie zapowiadają się bardzo skromnie
.Zawaliłam na całej linii

2 komentarze:

  1. Czytając Twoje ostatnie wpisy, zaczynam wątpić w człowieka.Jak to możliwe, ze wielodzietnej matce,opiekującej się swoimi dziećmi, kochającej i zaradnej tylko kłody pod nogi? Martwi mnie, ze zamiast zarobić na swoich rękodziełach, jeszcze straciłaś. Czasami ludzie nie umieją czytać, ale liczyć już tak.Z podsumowania 500+ im wyszło, ze masz na podstawowe potrzeby , a reszta to zachcianki....
    Martwi mnie Twój najmlodszy synek; z bezdechu się wyrasta, ale trzeba nie niego uważać. Jak zaczyna tracić oddech to zawsze ustaw go pionowo i dmuchaj na buzię.Myślę, ze to wiesz, ale piszę tak na wszelki wypadek.
    Julio, życzę Ci siły, zdrowia dla Wszystkich,chleba na stole i miodu w sercu.Życzę Ci, abyście w swojej rodzinie byli dla siebie wsparciem i milością.A najmłodszą kruszynkę przytulam serdecznie, niech rośnie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana
      A Ja Tobie życzę w te Święta Bożego Narodzenia . Zdrowia , uśmiechu, szczęścia , Świąt spędzonych rodzinnie .
      A w nadchodzącym Nowym Roku spełnienia marzeń, uśmiechu, radości .😚

      Usuń