niedziela, 4 października 2015


zero zyczliwosći2014-09-01
Dziś pierwszy dzięń szkoły wiec jako ze moja córka Samanta Elizabeth zaczeła pierwszą klase podstawówki to pojechałam z nią do szkoły i oczywiscie musiałam wziąść Małą Julie ze sobą
Rano pojechałam autobusem szkolnym jak co roku w ten dzień rodzice mogą nim jechac ale to tylko w ten jeden dzień szkoły I kierowca nie widział problemu
Za to jak chciałam wracac szkolnym autobusem to był inny kierowca taki jeden HAM który kazał mi wyjść i z małym dzieckiem wracam do domu na nogach to tylko 9km jego tłumaczenie niby było takie ze nie moze mnie wziąść To chore bo na ten dzień w roku jest to pozwolenie
Niestety musiałam z jUlią niosąc ją na rękach bo ma dopiero dwa i pół roku i była już zmęczona iść na nogach
Dobrze że po drodze tz po 3km niesienia klocka na barana zatrzymałam stopa bo pewnie bym padła po drodze
Jestem w stanie zrozumieć wszystko przepisy przepisami ale życzliwosc ludzka jest najważniejsza Jak można powiedzieć matce z dzieckiem ze ma isć na nogach bo on nie weżmie
Kierowca niestety jest Hamem bo to nie pierwszy incydent z nim jaki miałam i nie tylko ja ale również dzieci i to nie tylko moje ale i sąsiadek i z wiosek które dzieci dojeżdzaja do domu ze szkoły   W zeszłym roku szkolnym co chwile miał do nich jakieś ale jak moja córka Amelia która jak wiecie jest po ciężkim wypadku i musimy uważać na jej nową skóre sie przewróciła to stwierdził do niej ze ma wstawać i nie widziwiać bo mu sie spieszy  tak było gdy wychodziła z autobusu Nawet nie zerknął czy coś sie stało poważnego a dobrze wie ze miała wypadek
Dla mnie ludzie którzy wożą dzieci powinni mieć podejśie do dzieci i w razie koniecznosci im pomagać
A nie tylko czepiac sie Jak dzieci  maja sie czuc w takiej atmosferze
W tym roku stwierdziłam z enie pozwole na takie cos i jak tylko będzie cos nie tak to zgłosze to do kuratorium o dopilnuję aby stracił prace Może jestem wredna może nie potrafie go zrozumieć ale dla mnie dzieci są najważniejsze i nie pozwole nikomu aby traktował je gorzej

nowinki2014-08-28
Dziś biore sie za remont łazienki to znaczy zaczynam drapać ściany niby małe pomieszczenie ale drapanie to najgorsza dla mnie czynność wolę już nakładać knauf na sciany :)
Postanowiłam ze jak tylko skończę remont mieszkania a naprawdę zostało mi już mało to wezmę sie za dalsze pisanie książki którą kiedyś zaczełam i przerwałam bo czas mi nie pozwalał na to wiadomo małe dzieci i obowiązki Ale teraz dzieci do szkoły i przedszkola więc w domu zostaje tylko mała mini Julia więc troche czasu znajdę oby tylko wena mnie nie opuszczała
Dzieci mają do szkoły juz wszystko łacznie z butami za całą wyprawkę ( książki przybory zeszyty plecaki buty do szkoły i na zmiane piórniki i takie tam ) dałam nie bagatelna kwote bo prawie trzy i pół tysiąca zł i wcale nie kupywałam drogich rzeczy ale trudno nie miałam wyboru
Ale dla siebie też cos kupiłam zarąbistą biała spudnice mój mąż mówi ze jest z firanki ale ja tak nie twierdzę i nie powiem ze jest na pół przezroczysta ale ma krótka halke wiec to co powinno być zakryte to było do tego mam białą bluzke która jest niezle dziurkowana i troche duzo prześwituje ale jak założe ładny stanik ( czrwony albo niebieski ) to wszystko wygląda super i za wszystko dałam 50zł oczywiscie najpierw sie zastanowiłam czy moge sobie to kupic i jak bede w tym wyglądac i dzis mogę powiedziec ze nie żałuje :)
Choć jak ludzie  moim miasteczku na początku mnie zobaczyli to bywli wielce oburzeni ale w końcu sie przyzwyczaili a ja mam zamiar sie ubierac tak jak ja lubie a nie tak jak innym to pasuję :) Może kiedyś wstawie zdjecie ale muszę się nad tym zastanowic bo raczej nie jestem za tym :) moze dlatego żeby ludzie z miasteczka ( czyt wies zabita dechami albo wielkie zadupie gdzie ludzie widzą innych a nie siebie i zero tolerancji ) że mam tu blogi bo dopiero by mieli gadane Choć ostatnio wogule sie tym nie przejmuję :) jestem jaka jestem z wadami i zaletami choc tych pierwszych mam o wiele więcej jak tych drugich
Pozdrawiam i mam nadzieje że nie zmęczy was ta długa notka
Jest dobrze2014-08-24
Nie jest żle
Powoli remont idzie w dobrym kierunku to znaczy zawiesiliśmy nowe sufity w łazience i ubikacji
Kuchnia została przedzielona  na dwa pomieszczenia i tak uzyskałam pokoik do którego przeniosłam sie z mężem a dzieci dostały dwa większe
ostało nam tylko malowanie ale jak na razie brakło na to dutków i malowanie zrobimy dopiero pod koniec września
książki do szkoły dla dzieci zakupione przybory szkolne tak samo zostały tylko buty i jeden plecak
Powoli idzie wszystko do przodu i to bez żadnych pożyczek więc jestem z tego zadowolona
Choć chwilami było naprawdę cienko i brakowało na jedzenie ale dałam radę w końcu mam ogródek i kombinowałam jak można było
W tym roku ładnie mi dynia obrodziła wiec wziełam od Babci przepis i narobiłam dżemy pierwszy raz w zyciu dżemy z cukini i pochwale sie są pyszne
Jakby tego było mało postanowiłam upiec ciasto z dyni i po pierwszym zakalcu nastepne wychodziły piekne i pyszne i też pierwszy raz w zyciu piekłam
Moje ciasto spróbowało trzech zawodowych piekarzy i wszyscy stwierdzili ze jest zajebiste
Jak to usłyszałam to obrosłam w piórki :) :) :) :)
Teraz czekam na rozpoczecie roku szkolnego dzieci i swojego bo pomimo przeciwności losu nie przerwę naukę i mam zamiar iść dalej
Pozdrawiam serdecznie
jak dobrze miec sąsiada2014-06-22
 moja sasiadka postanowiła pobic swój rekord w zalewaniu mi łazienki
Tylko w ciągu 26 godzin zalała mi ja trzy razy i to dość powaznie Kurka gdybym wiedziała to nie nalewała bym wody do wanny na kapanie tylko poczekała troche i z sufity by mi naleciało
albo bym staneła i wzieła sobie prysznic z wody z sufitu
Ale tak naprawde to jest tragiczne Deski stropowe są przegnite tynk z połowy sufitu mi odpadł zalany piecyk gazowy wiele razy który musiałam suszyć a piecyk ma dopiero cztery lata i troche za niego zapłaciłam zwłaszcza ze jest dostosowany do butli gazowej
Pralkę tak mi zalała ze programator poszedł na spacer i już nie wrócił musiałam nowa kupywac
Najgorsze jest to ze ona kompletnie olewa tą sprawe i nic sobie z tego nie robi a ja nie moge nic zrobić bo tu gdzie mieszkam to nie mam meldunku mieszkam po prostu na dziko za pozwoleniem właściciela pod warunkiem ze bedziemy dbali o mieszkanie i on w tkie rzeczy jak potoki wody z sufitu się nie bawi
Nie wiem czy ona sobie nie zdaje sprawy z tego ze w końcu sufit nie wytrzyma i się zawali a wtedy moze dojsć do tragedii
Co jest naleprze u niej zawsze jest wymówka a to jej mama zalała mnie a to jej dzieci zle dały węza z pralki do wanny a to z prysznica zamiast do wanny to na podłoge leciało a to pralka sie popsuła i wylewała wodę na podłoge
A ja mam byc cierpliwa bo to tak naprawdę nie jej wina
Dzis moja córka uciekała z wanny bo jak zaczeło sie zalewanie to akurat sie kapała i tekst sasiadki ona tego nie chciała
Ja jestem w stanie to zrozumiec raz czy dwa a nawet trzy razy ale nie kilkadziesiąt
Nie wiem jak do niej dotrzeć słowa nie pomagają krzyki tez nie
Remont łazienki mnie czeka ale zastanawiam sie czy jest sens bo musze duzo kasy w niego włozyc i pewnie na krótko bo zaraz dostane darmowy prysznic z sufitu
Zastanawiam sie jak mozna tak olewac sprawe z komus rujnuję sie łazienkę bo w tym momencie mmoja łazienka to ruina
kuchnie tez miałam zalaną kilka razy i przedpokuj przez nią i dosłownie nic sobie z tego nie robi
Tylko zawsze słychać ze ona tego nie chciała
Ja tez nie chciałam zeby mnie zalewała
Jak tak dalej pujdzie to nie wiem co sie stanie ale jednego jestem pewna sufit spadnie nam na głowę I mam nadzieje ze nnie bedzie w tym czasie nikogo u mnie w łazience

kim jestem2014-06-20
 od jakiegos czasu zastanawiam się kim jestem w sobie w srodku siebie
Na co dzień jestem matka sprzataczka kucharką praczką niańką pielęgniarką uczennicą
Od czasu do czasu poetka artystką
A w środku ciągle czuje sie zerem nikim waznym
Dla społeczeństwa wokół mnie jestem głupia babą która do niczego nigdy nie doszła i nic nie potrafi Nawet część mojej rodziny tak myśli Przez to czuję się ciągle odrzucana niewazna
A przeciez wiem ze tak nie jest Ciagle jestem sobą nikogo nie udaję nie p0dlizuje się innym jestem pyskata i wyszczekana
To skad to uczucie ze nie pasuje tu gdzie jestem ze nie tu jest moje miejsce
najchętniej wzieła bym dzieci i sie wyniosła ale czy tam by było lepiej raczej nie
To wszystko tkwi mi w głowie i myślach zmagam sie z tym codziennie 
sprawy intymne2014-06-19
 dziś powiem troche o sobie ale to nic nowego
 Bedzie to inna notka niz wszystkie dotychczasz poniewaz napiszę o czymś dla mnie waznym
Przez to co przezyłam w dzieciństwie nie mam przyjemności z sexu  a nawet tego nie trawie
Ktoś by mógł teraz sie zaśmiac ze przeciez mam siódemkę dzieci ale to wcale nie przeszkadza mi w tym

Najgorzej jest dla mojego męza bo on to lubi a ja nie wiec często dochodzi do awantur między nami na ten temat On nie moze zrozumiec ze dla mnie sex jako przyjemność nie istenieje poniewaz nie czuje wtedy nic choc staram sie udawać to jednak czasami nawet na to nie mam sił
Nawet nieraz usłyszałam ze jestem zimna ale ja nie potrafie inna byc jesli chodzi o te tematy
zbyt wiele wycierpiałam w dzieciństwie gwałty zostawiły swój ślad w mojej psychice i nic tego nie zmieni 
wypad nad jezioro2014-06-08
 Dzis zrobiłam dzieciom wycieczke rowerową nad jezioro
W jedną stronę jest 12 km
Woda była cieplutka i dzieci były w siódmym niebie zadowolone wogule nie chciały wracac do domu nie mówiąc o tym zeby wyszły z wody :) wruciliśmy opaleni ja na ciemno brazowo bo taką opalenizne od razu łapie i teraz płace za to bólem bo za bardzo sie spiekłam
Dzieci kapały sie w koszulkach wiec tak bardzo słoneczko je nie złapało :)
Obiad wzielismy ze sobą i wsunelismy nad wodą i moje dzieci nie grymasiły ze nie chcą jejść tylko od razu wszystko wsuwały :) woda dodaje apetytu
Droga powrotna była troche męczaca dla dziewczynek ale dały sobie swietnie rade :)
Pozdrawiam serdecznie
Super dzień2014-06-07
 Postanowiłam sie pochwalić
Moja Samanta Elizabeth zajeła 3 miejsce w ogólnopolskim konkursie plastycznym pod tytułem "Ekologiczny plac zabaw " w katergorii siedmiolatków :)
Jestem z niej taka dumna :)
Dzis byliśmy z rodzina na przedstawieniu w przedszkolu z okazji dnia matki i ojca
Było super dzieci zrobiły występy i Tusia mówiła wierszyk
Amelia sie wystraszyła i nie chciała nic mówic ale ardzo ładnie spiewała piosenkę z innymi dziećmi
Puzniej był piknić i zabawy z dziecmi Dla sportu to pjechalismy wszyscy rowerami  wjedna stronę jest 7 kilometrów Wszyscy obowiazkowo mieliśmy kamizelki odblaskowe i wiekszosć kierowców nas pozdrawiała i pokazywała kciuk do góry co znaczy super i pozdrowienia Jako ze mielismy troche wolnego czasu to pojechalismy z dziecmi na mysia wieze to jest pozostałaość po pałacu na wodzie i w tej chwili jest to ruina ale dzieciom bardzo sie podobała

Dzień zaliczam do udanych :)
odwiedziny czyli porazka2014-06-06
 ostatnio teściu marudził ze nie jezdzimy z dziecmi do niego i nie widuję wnuków
Więc dzis zrobiliśmy wycieczkę rowerową i pojechaliśmy do  niego
Pierwsze co powiedział to " po co przyjechaliscie "
nawet za brame nas nie wpuścił staliśmy przed bramą i chwilę gadaliśmy całe 3 min
Dzieciom to nawet wody do picia nie dał
Wiec wruciliśmy do domu
Więcej raczej nie mam zamiaru tam jezdzić
cała rodzina męza jest taka
Porazka totalna :)
Następny problem2014-05-20
 Dlaczego w państwie polskim normalne ale biedniejsze rodziny traktowane są jak patologia a rodziny gdzie piją i dzieci są bite traktowane jest jak coś normalnego
Lepiej zabrać dzieci rodziną gdzie jest miłość i dać do domu dziecka gdzie utrzymanie jednego dziecka kosztuję 3 tyś zł niż dać chociarz połowe tej sumy rodziną które stają na głowie zeby utrzymać i wychowac swoje dzieci
Po dzisiejszym dniu mam pewność ze opieka zrobi wszystko bym Matką długo nie została MOja miłość do dzieci się nie liczy Dla nich wazne są pieniądze i warunki mieszkaniowe
A pomocy praktycznie wcale nie ma od nich
Ale takim pijakom dają bo ino są chorzy na alkocholizm i im sie nalezy
Ile mozna walczyć ile mozna wytrzymac Kazdy człowiek ma woje granice jak długo jezcze dam radę Jak długo mam wzystko znosić powoli trace siły Według opieki jestem zerem a według siebie juz sama nie wiem czym jestem
Mam dość udowadniania mi jaka to jestem beznadziejna  jak do niczego sie nie nadaje
Sama juz nie wiem czym i kim jestem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz