czwartek, 2 sierpnia 2018

Tak jestem głupia
Dlatego że patrze sercem bo wciąż je mam
Bo liczą sie dla mnie inni i ich problemy i uczucia
Tak jestem głupia bo często sie wzruszam
Bo umiem patrzeć sercem a nie przez pryzmat portfela
Tak jestem głupia
Bo gdy widze cierpienie to nie odchodze obojętna
Tak jestem głupia
 Bo pomagam i zwierzętą i ludziom
Bo przecież wszyscy mamy uczucia
Tak jestem głupia
Bo nie zamierzam sie zmieniać
Tak jestem głupia
Bo mam tyle dzieci które każdego dnia nadają sens mojemu życiu i za którymi bym w ogień wskoczyła
Tak jestem głupia
Bo od zawsze chciałam dużą rodzine
I spełniło sie moje marzenie
Tak jestem głupia bo pomimo biedy i wiecznego braku kasy staram sie aby dzieci były szczęśliwe
Tak jestem głupia
Bo w małym mieszkaniu mamy małe zoo
Dwa psy chomika świnke morską trzy koty i jednego co wczoraj uratowaliśmy
Bo ktoś bez serca go wyrzucił na pewną śmierć
A ja nie mogłam pozwolić aby tam został i wziełam do domu
Wiec tak jestem głupia bo ni cholere nie pasuje do tego durnego świata

1 komentarz: