piątek, 10 sierpnia 2018

Dziś notka o dwóch wyjątkowych osobach
Pierwsza z nich to mój najlepszy Przyjaciel który jest dla mnie jak Brat i choć dzieli nas różnica wieku to czasami mam.wrażenie że jest starszy odemnie Bo to on sie mną opiekuje pomaga wspiera daje mi wsparcie zawsze kiedy go potrzebuje Codziennie sie pyta jak sie czuje co u mnie jak dzieci i o wszystko co tylko możliwe Bez Niego nie wiem czy dała bym rade psychicznie Zwłaszcza gdy sie wszystko wali Codziennie wymieniamy sie sms i to wcale nie mało tych wiadomości Piotruś chciałam powiedzieć że Jesteś wyjątkową osobą Wrażliwy Mądry zawsze znajdziesz rozwiązanie gdy ja już go nie widze Starasz sie pomagać na każdym kroku i znosisz moje marudzenie :) Bez Ciebie pewnie była bym sama ze swoimi myślami Piotruś przejołeś role Ojca Chrzestnego dla mojej córki Amelii gdy prawdziwy chrzestny zrezygnował z tej funkcji Zawsze pamiętasz o urodzinach moich dzieci dla których jesteś Super Wujkiek nawet jeśli znają Cie tylko z wiadomości albo ze zdjęć Gdy jestem w ww czuje sie jak w domu Gdzie jestem w pełni akceptowana Gdy w moim mieście tego nie mam Nasze spacery schody lody jedzone w przymrozek zwiedzanie w deszczu napełnia mnie energią na wiele miesięcy Do tego żelusie jedzone w trakcie zwiedzania to już odlot :) Dziękuje za wszystko choć wiem że to słowo nie pokaże jak wiele razy ratowałeś mnie z opresji jak wiele razy po prostu byłeś gdy byłam w dołku Ale tylko tyle moge zrobić Dziękuje

Druga osoba to Przyjaciel którego znam od szóstego roku życia i choć na pare lat kontakt sie urwał to teraz jesteśmy w stałym kontakcie
Marcel Dziekuje za każde odwiedziny i żelusie dla mnie Za to że dzieci wołają na Ciebie Wujek za słowa wsparcia za uśmiech na dzień dobry który wysyłasz na messengera Za słowa wsparcia Za to że zajadasz moje ciasta i Tobie smakują
I wiem.że jeszcze wiele lat znajomości przed nami :)
Dziękujemy Piotrowi i Marcelowi za wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz