czwartek, 11 października 2018

Szlag mnie trafia
Dlaczego wszystko jest na mojej głowie dlaczego to ja musze wszystkiego pilnować i o wszystko sie martwić
Dziś musiałam jechać po wode do picia którą biore ze studni od znajomego Biore ją dla siebie siostry i sąsiadki ale to zawsze ja jeżdze swoim autem W sytuacjach awaryjnych siotra jeżdzi a tak to jej syn ze mną aby mi pomuc razem z moim synem
A dziś siostry nie było jej dzieci tak samo Mój jeden syn ma angine a drugi odmówił pojechania ze mną i jeszcze napyskował mi i to nieżle
Miała jechać sąsiadka ale sie rozmyśliła i niby jej syn miał jechać ale sie rozmyślił bo nie przyszedł
Wyszło na to że to ja sama pojechałam A wcale nie jest łatwe odręcanie butli nalewanie wody ze studni czyli pompowanie trzymanie beczek zakręcanie i jeszcze pilnowanie aby sie nic nie wylało
Gdyby nie to że sąsiadka ma dzieci na pewno bym jej wody nie woziła
Do tego auto zaczeło mi wariować Więc pech dalej mnie prześladuje

2 komentarze:

  1. Bądź egoistką i troszcz się tylko o siebie i swoją rodzinę. Nie pozwól się wykorzystywać!
    Serdeczności kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądż egoistką i idż wreszcie do szpitala, choćby na piechotę! Oni wszyscy dadzą sobie radę, bo będą musieli.Wytnij tego gada póki czas.Jak mnie nie posłuchasz to następnym razem pp rzyślę Ci linki do blogów kobiet umierających na raka.Blogi się w pewnym momencie kończą.....
    To jest okrutne co piszę, ale otwórz oczy.
    Starsze dzieci pomogą mołodszym i niech tu szkoła nie będzie priorytetem, tylko zdrowie.Klasę można powtórzyć, życia nie.

    OdpowiedzUsuń