sobota, 6 października 2018

Od tygodnia jestem na bardzo silnych tabletkach przeciwbólowych Mam zapalenie okostne Byłam u dentysty niestety nic nie zrobi puki mi ropa nie zejdzie Dwie noce nie spałam chodziłam z bólu po ścianach Dostałam recepte na leki przeciwbólowe i od razu je wykupiłam Niestety mój organizm bardzo żle na nie reaguje bo od razu zapadam w otępienie i przysypiam co chwile Nie jestem w stanie w domu zrobić cokolwiek nie mówiąc o sprzątaniu mieszkania czy gotowaniu Na szczęście Mąż mi bardzo pomaga jeśli akurat nie jest w pracy A jak jest to dwójka starszych stara sie wszystko ogarnąć Ja to jakoś staram sie jednak przy zadaniach z dziećmi siedzieć bo mają tego od groma
W czwartek odstawiłam tabletki bo Julia w piątek miała pasowanie na ucznia i chciałam z nią być w tym ważnym dla niej Dniu Wyglądała śliczne jak księżniczka
A dziś wróciłam do tabletek bo od rana ból był nie do zniesienia Ściany w domu to chyba wszystkie zaliczyłam Cały dzień sie męczyłam i wziełam dopiero przed chwilą aby chociaż w nocy pospać
Już wiem jak zrobie z remontem mieszkania Po nowym roku szybko sie rozlicze z podatku i cały zwrot wsadze w remont Do tego musze jeszcze kupić nowe łóżko dziewczyną bo stare sie troche rozpada
W domu mam małe zoo ale uwielbiam moje zwierzaki Ostatnio ktoś wyrzucił do nas na alejke młodego kocura Sądziedzi od razu zaczeli gadać aby go do lasu wywieść bo tu będzie tylko przeszkadzał a jak zostanie to go otrują Nie mogłam go zostawić na pewną śmierć więc wziełam do domu Wykąpałam odpchliłam wykarmiłam bo był bardzo ale to bardzo chudy i zaczełam szukać mu nowy dom i na tym sie skończyło bo kotek który dostał imię Larry został u nas na stałe jest już po zabiegu kastracji Daje nam dużo szczęścia i uśmiechu jest cudowny po prostu
A jak pyskuje szok :)
Dlaczego ludzie sie dziwią że można zrobić dobry uczynem tak prosto z serca Wczoraj miałam taki przypadek Wracałam z mężem z miasta ( pojechałam po niego do pracy ) i po drodze zatrzymał nas młody mężczyzna któremu zepsół sie motor z pytaniem czy nie mamy przy sobie śrubokręta krzyżaka No akurat nie mieliśmy ale obiecaliśmy że za chwile mu przywieziemy Robiłam dwa kursy do domu bo okazało sie że pierwsze dwa nie pasowały Pan nie był z mojego miasta Po prostu wybrał sie na wycieczke i motro mu padł na środku pustkowia jak ja to mówie :) do tego nie wziął ze sobą telefonu i nie miał jak zadzwonić do rodziny o pomoc udostępniłam mu tel do tego poczęstowałam napojem i czekałam z mężem na pomoc jego rodziny bo niestety ciemno sie już robiło i woleliśmy go tak samego nie zostawiać na ulicy pośrodku pola Pan w szoku powiedział nam że zapłaci za fatyge i stracone paliwo Od razu mu powiedziałam że absolutnie nie ma takiej opcji Każdy powinien pomagać w takiej sytuacji Tylko że teraz jest mało takich osób bo nawet ten młody mężczyzna stwierdził że jeszcze nie spotkał w swoim życiu takie osoby jak my To już drugi raz gdzie pomogłam drugiemy kierowcy bo pierwszy to był kierowca tira i też chciał zapłacić za udzieloną pomoc
Nie wszystko można przeliczyć na pieniądze A ja jeśli jestem w stanie komuś pomuc to to robie :) i pewnie jeszcze wiele razy pomoge Sąsiadki gdy sie o tym dowiedziały to od razu że powinnam mu powiedzieć konkretną sume Ja pierdziu chociaż brakuje mi zawsze kasy chociaż czasami mam światło w lodówce to nigdy nie powiedziała bym nikomu aby za pomoc mi zapłacił
Dla mnie to po prostu niepojęte jak w tych czasach panuje pieniądz
 A może po prostu ja jestem dziwna ale szczeże dobrze mi z tym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz