sobota, 20 października 2018

U mnie pomimo problemów finansowych to staram sie normalnie funkcjonować
Julia poszła do klasy pierwszej zna literki ale ma problemy ze składaniem je w wyrazy czyli czytaniem Codziennie z nią ćwicze Do tego pisanie literek całych wyrazów Z matematyki dodawanie odejmowanie na patyczkach pisanie cyferek i cała reszta z angielskiego choć bardzo mało umiem to poprzez zabawe ćwiczymy nazwy kolorów i liczenie
Powoli jakoś to idzie Zwłaszcza że mam jeszcze starsze dzieci które potrzebują wsparcia i pomocy przy nauce
Julia do tego w szkole ma dodatkowe lekcje z logopedii bo wada wymowy utrzymuje sie choć w ciągu tych lat chodzenia do logopedy sie dużo zmniejszyła teraz jest minimalna Dodatkowe zajęcia kompensacyjno- wyrównawcze, i dodatkowe zajęcia wf , Amela ma dodatkowe wyrównawcze i logopedyczne, Kamil ma dodatkowe korepetycje w poradni psychologicznej oraz spotkania z psychologiem raz w tygodniu, Kamila ma dodatkowe zajęcia z logopedii, wyrównawcze z matematyki , z wf ,
Do tego w domu staram sie wszystkim dzieciom pomagać we wszystkich zadaniach tłumaczyć Nie z wszystkiego jestem w stanie im pomuc na pewno odpada matma w klasach wyższych bo z tego to jestem kompletna noga aż wstyd ale takie przedmioty jak biologia, geografia ,historia ,polski nawet plastyka czy wos to raczej problemu nie sprawiają
A jak czegoś nie wiem to zaraz w książke zaglądam i szukam :)
Amela dodatkowo należy do zespołu muzycznego Słoneczka w szkole i jeżdzą na występy Wcześniej należała do niego Samanta ale sie wypisała jak poszła do klasy czwartej Nie opuściłam ani jednego przedstawienia na każdym byłam i z każdego mam zdjęcia
Wiem że u mnie jest ciężko ale szczeże to Kocham te moje skarby i nie wyobrażam sobie życia bez nich
A problemy chyba sie już przyzwyczaiłam do nich choć czasami faktycznie dają w kość na całego


1 komentarz:

  1. Jesteś fantastyczną mamą! Tylko chyba Twoje pociechy tego nie doceniają.
    Ściskam mocno kochana:*

    OdpowiedzUsuń