poniedziałek, 3 września 2018

Zaczął się rok szkolny
Dla mnie to ogromny wydatek nie wszystko dla dzieci kupiłam bo brakło mi kasy Ale na początek starczy Musi inaczej nie może być Mam tylko nadzieje że nauczyciele nie będą marudzić że nie wszystko dzieci mają
Jak to zawsze bywa bo niestety nie mogą zrozumieć że nie każdy śpi na pieniądzach
 Dla mnie kupienie wyprawki dla siódemki dzieci to ogromny wydatek nawet jeśli dwujka z nich poszła już do zawodówki
Najmłodsza Julia poszła do pierwszej klasy z wielkim uśmiechem na twarzy Mam nadzieje że tak zawsze będzie Amela do trzeciej klasy więc czeka nas komunia Samanta do piątej klasy i lubi nauke Kamila do klasy siódmej niestety z nauką ma na bakier a z zeszytami nie jest za Pan brat Kamil do ósmej Totalny luzak jak twierdzi nie musi sie uczyć i tego nie robi Tomek i Ala do pierwszej zawodowej Tomek na piekarza Alicja na cukiernika 
I jak zawsze wszystko na mojej głowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz