niedziela, 9 września 2018

Jak ja lubie gdy sie wali :)
Wczoraj z koleżanką jezdzilam szukałam mechanika który naprawi mi auto na poniedziałek W pobliżu termin dawali mi za dwa trzy tygodnie Więc pojechałam dalej i znalazłam i to takiego co już kiedyś mi je naprawiał Więc zawiozłam auto a wieczorem odebrałam pociągło mnie to po kieszeni ale najważniejsze że auto jest sprawne :)
Do tego wieczorem pokłuciłam się z mężem a rano dokończyliśmy kłutnie i to tak że sie popłakałam
Mąż pojechał do pracy a ja znowu zostałam w domu z dziećmi więc pomogłam w odrabianiu zadań przypilnowałam aby sie spakowali na jutrzejsze lekcje
I stwiedziłam że nie mam już jabłek na sok więc pojechałam z córką siostrzenicą i siostrzeńcem i nazbieraliśmy dwa koszyki Jako że ja nie mam ogródka ani żadnych drzew owocowych bo po prostu u nas nie mają prawa bytu bo za każdym razem gdy kupie i posadze to mi je zniszczą to kombinuje gdzie pozbierać owoce za darmo bo w sklepach wiadomo jakie są ceny
W domu od razu zrobiłam cztery litry soku takiego świeżego bez żadnych dodatków
I żle sie poczułam Dopadły mnie silne duszności zawroty głowy momentalne osłabienie Więc jak tylko mąż wrócił z pracy to pojechaliśmy na pogotowie
Silne zapalenie oskrzeli do tego początki zapalenia płuc I wysoka gorączka co praktycznie jej nie czułam a było 38,9  za to ciśnienie miałam jak zawsze idealne Dostałam mase recept a tamte mam odstawić bo mój organizm na nie nie poszedł i choroba zamiast sie cofać to sie bardziej rozwijała Od razu Pani doktor powiedziała że do neurologa mam sie zgłosić bo zawroty głowy mam często i to raczej nie przez chorobe co teraz mam
Wziełam recepte i pojechałam szukać apteki otwartej w niedziele która ma dyżur i niby teoretycznie była jedna otwarta a w praktyce niestety żadna Leki wykupie dopiero jutro A na wieczór podczas szykowania kąpieli padł mi gaz w butli a ja mam junkers przystosowany do gazu w butli więc musiałam znowu jechać do miasta wymienić butle bo bez tego tylko zimna kąpiel nam zostaje
Ale szczeże najbardziej ciesze sie że mam Autko naprawione :) reszta to trudno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz