środa, 26 września 2018

Rok szkolny
Zadań domowych od groma
Siadamy z dzieni do zadań o godzinie 16 a przeważnie kończymy koło 22 w nocy musze ogarnąć piątke dzieci z.zadaniami wszystkim pomuc wytłumaczyć Na szczęście dwójka najstarszych sama sobie radzi
W.szkole u Julii już miałam spięcie z wychowawczynią Stwierdziła że moja mała Księżniczka nie nadaje sie do pierwszej klasy bo nie potrafi sie jeszcze skupić na wszystkich lekcjach No kurka dopiero praktycznie szkoła sie zaczeła więc troche potrwa zanim Julia się wzdroży w nauke Zwłaszcza że to pierwsza podstawowa W domu i tak z nią ćwicze bardzo dużo bo i pisanie i czytanie i liczenie i pisanie literek i cyferek Więc staram sie jak moge choć nie jestem w stanie poświęcić tyle czasu tylko dla Julii co powinnam bo musze z innymi ćwiczyć i pomagać im
Dlaczego zawsze sie obwiniam o wszystko bo od razu jak Nauczycielka mi to powiedziała to zaraz sie obwiniałam że to moja wina i że nie staram sie tak jak powinnam
Jula ma raz w tygodniu logopede w szkole Załatwiłam jej to do tego będzie miała zajęcia wyrównawcze jestem w trakcie ich załatwiania
Kamil dalej olewa nauke w tej kwestii nic sie nie zmienia u niego Jest w ósmej klasie za rok do zawodówki idzie wybrał sobie zawód kucharza
Wszystkie pieniądze jakie miałam zainwestowałam w ubrania dzieci i reszte wyprawki sobie kupiłam tylko buty ale nie pomyślałam o tym że nie mam do czego ich ubra bo pasują tylko do spodni albo sukienki i spódnicy a ja mam tylko dwie pary legginsów więc do tego mi nie pasują
Na razie nie stać mnie abym sobie coś kupiła Nawet kurtki na zime nie mam a niestety w moim rozmiarze trudno cokolwiek kupić
 Ale nie poddaje sie Jakoś to będzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz