środa, 20 lutego 2019

Mój Mąż
Jaki jest Nie napisze że dobry bo go nie próbowałam :)
Dla mnie jest Super Fakt ma swoje wady ale kto ich nie ma
Za swoją rodziną wskoczył by w ogień Ma niesamowitą cierpliwość do dzieci Sprząta lepiej niż ja bo bardziej dokładnie a ja na szybko Puszcza pranie i je wiesza Do tego składa i chowa do szafek Gdy miałam zabieg specjalnie przyjechał po mnie do szpitala chociaż mogłam sama wrócić Pużniej przez dwa tygodnie nie pozwolił mi nic w domu robić Kazał tylko leżeć i odpoczywać i ja oczywiście tego nie robiłam Gdy mam słabsze dni To przejmuje praktycznie całą opiekę nad dziećmi i domem Oczywiście gdy wróci z pracy
Dobrze gotuje Do tego jest bardzo opiekuńczy Nawet wie kiedy mam dostać okres Nie ma problemu aby w sklepie kupił mi tampony i podpaski Potrafi o drugiej w nocy jechać mi po tabletki gdy mam migrenę i wymiotuje z bólu Gdy potrzeba to pomaga dzieciom przy zadaniach
Pięknie rysuje i szkicuje Jego wady fakt niektóre mi przeszkadzają jedne bardziej drugie mniej Ale na tym polega związek aby akceptować siebie i z wadami i zaletami A zalet ma dużo więcej jak wad Choćby największą zaletą jest to że ze mną wytrzymuje :) I co najważniejsze Wspiera mnie we wszystkim Pozwala mi pojechać do WW a sam wtedy zostaje z dziećmi w domu Sam twierdzi że muszę odpocząć Gdzie ja nie pracuje Tylko Mąż
Czasami myślę że trafiłam idealnie a za chwilę się kłócimy ale któż się nie kłóci My i tak robimy to bardzo żadko
Bardzo dba o nasze zwierzaki
I jestem z Niego bardzo dumna Wiedząc z jakiej rodziny się wywodzi

3 komentarze:

  1. oby tak zostało, masz wsparcie w najbliższej osobie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudownego męża. A on ma wspaniałą żonę:-) Jesteście świetną parą. Kochajcie się i trzymajcie razem!
    Ściskam mocno Wierszokletko😘

    OdpowiedzUsuń
  3. ..taki mąż, który dba o żonę i rodzine to skarb i ma żonę, która jest skarbem dla niego.. wspaniale się oboje dobraliście..
    ..najważniejsze jest to, że się kochacie, szanujecie, wspieracie i macie wspaniałe i kochane dzieci :)

    - pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń