sobota, 23 lutego 2019

Dostałam zwrot podatku wiec Pokupywałam na remont mieszkania materiały , ubrałam dzieci, zamówiłam nowe materace do łóżek dla dzieci, zamówiłam dziewczynką piżamy kigurimi bo tak o nie prosiły już bardzo długo , wymieniłam baterie łazienkową i w kuchni bo już ledwo działały , pooddawałam długi, zrobiłam konkretne zakupy do zamrażalki takiej dużej skrzyniowej, dałam dzieciom kieszonkowe, a dziś zabrałam dzieci z Mężem do Nysy na bajkę " Jak wytresować smoka 3" oraz do McDonald i pokazałam dzieciom moje rodzinne miasto Były zachwycone całym dniem Nawet kupiłam sobie dwie pary kolczyków i zapłaciłam XA nie aż 5 zł do tego kupiłam jeszcze piątce dzieci buty Wiec została mi jeszcze dwójka i oczywiście nie była bym sobą gdybym nie kupiła sobie książki do czytania 😀 
Do tego kupiłam zwierzakom zapas karmy i dla kociaków i dla psiaków 😀

4 komentarze:

  1. ..dobrze, że potrafisz pomimo wszystkich trudności być zaradna i umiesz zadbać o wszystko.. jesteście cudowną kochajaca się Rodziną i to jest wspaniałe :)
    ..kolejny raz powtórzę, że podziwiam Cię za wszystko! :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest różowo Mam czasami trudne dni gdy po prostu płacze bez powodu albo nie mam sił aby wstać z łóżka
      To rodzina jest moją sprężyną która zachęca mnie do działania 😁
      Nie ma powodów aby mnie podziwiać 😘
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  2. ..Julio Kochana nigdy nie jest zawsze super i nie jest różowo,
    życie potrafi zaskakiwać i nie jest łatwe. Podziwiam Cię bo jesteś dobra, kochana i zaradna!
    Ściskam serdecznie i mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że te pieniądze spowodowały taki przypływ energii i pozwoliły Wam miło spedzić czas i zrealizować parę marzeń☺ Aż musiałam zobaczyć w necie co to te 'pidżamy kigurimi'😅 Są super! A wiesz, że mam rodzinę w Nysie? Kiedyś, jak chrześniak był mały często tam jeździłam☺ Teraz to już stary koń😅 tylko patrzeć jak się żenił będzie😆No i oczywiście zżera mnie ciekawość jaką książkę sobie kupiłaś i czy ją czytałam😄
    Mam też pewną wiadomość☺ Jutro albo we wtorek Ci ją zdradzę😉 Dowiesz się pietwsza, nawet przed moimi rodzicami i siostrą.
    A ja muszę jeszcze skarbówce dopłacić...
    Ściskam Was wszystkich mocno, Kochana!

    OdpowiedzUsuń