piątek, 8 lutego 2019

Wczoraj mąż dostał wypłatę Albo ochłap wypłaty
Szef odciągnął za dwa miesiące za chleb bo pomimo że to piekarnia za chleb trzeba płacić tak jak w sklepie zero grosza taniej Do tego wlepił jakąś kare za spalony chleb gdzie akurat mąż robi na cukierni i nie ma styczności z pieczywem To jeszcze zabrał całą premie A jakby tego było mało mąż pięć dni robił na dwie zmiany I nie miał za to zapłacone Wypłata to całe 800 zł na dziewięć osób bo tyle liczy nasza rodzina z tego 600 już dałam córce bo w niedziele jedzie na kurs zawodowy Zatankowałam auto za 30 Mąż zatankował skuter za 30 zrobiliśmy podstawowe zakupy czyli margaryna , pasztet , płyny do naczyń, najtańszą kiełbasę do chleba i nic nie zostało Na chwile obecną w portfelu nie mam ani grosza
Dzisiaj Mąż był porozmawiać z szefem to ten stwierdził że taka wypłata się należała i musimy po prostu sobie rozplanować tą kasę a na Słowa mojego męża że Córka jedzie na kurs to powiedział że powinniśmy wcześniej o tym myśleć a nie teraz kombinować To Mąż powiedział że przecież po to pracuje aby mieć pieniądze dla dzieci
Niestety szefa to nie obchodzi
Tak myślałam wcześniej o kursach córki dlatego rzeczy kosmetyki bieliznę i całą resztę wcześniej jej pokupywałam
To jest człowiek który potrafi tylko gnębić
Na chwile obecną powiedzieć że jestem załamana to malo Do tego w poniedziałek na pewno wjedzie mi kuratorka i zaglądnie do lodówki i co ja jej pokaże pustki echo i światło
Wczoraj odechciało mi się wszystkiego po prostu usiadłam i płakałam W nocy nie spalam ze zmartwienia Nawet rachunku za prąd nie opłace no bo z czego
Pewnie nie Wszyscy prywaciarze są tacy jak szef mojego Męża ale ja to raczej już nie wierze

2 komentarze:

  1. Jesteś bardzo dzielną kobietą, co tam moje problemy w porównaniu z Twoimi.....może kuratorka jest ludzka....

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz rozumiem, może faktycznie są sytuacje, gdy kot powinien na smyczy być wyprowadzany. Ale ogólnie to jednak zwierzaki samodzielne na tyle i wolne, że lepiej im nie ograniczać swobody. O ile oczywiście wiadomo wszystko o jakichś zagrożeniach możliwych dla nich.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń