czwartek, 28 lutego 2019

Pieniądze ze zwrotu z podatku rozeszły się bardzo szybko ale nie zostały rozwalone ale spożytkowane w dobry sposób Zakupy do domu zrobione , Makarony , mąka , cukier, dwa pełne zamrażalniki ,nie tylko mięsa ale najróżniejszych mrożonek , materiały na remont kupione co do joty a że kilka razy się wracałam do sklepu bo coś zawsze zapomniałam to już inna sprawa , ot po prostu skleroza , Niestety sprzęt który miałam schowany w oborze z poprzedniego remontu jakoś dziwnym trafem mi uciekł Poszedł sobie na spacer i zapomniał drogi powrotnej , Wiec musiałam wszystko od podstaw kupować , krany w łazience , kuchni i toalecie już zmienione na nowe ,
Dzieci poubierane w nowe rzeczy , długi oddane , rachunki popłacone , Do tego zrobiłam prezent dla mojego Synka Tomasza który w kwietniu ma 18 urodziny i od poniedziałku idzie na kurs prawa jazdy Kupiłam Tomaszowi auto Może nie jest nie wiadomo jakie młode bo raczej to starszy rocznik Do tego wizualnie też trochę podrapane ale auto jest na gaz Wiec dużo nie będzie paliło a na początek takie auto Mu wystarczy Jest to Golf 3 Na razie ja jeżdze tym autem ale Oczywiście do zawożenia dzieci do szkoły i jeżdżenia po nie
Nagonka nadal trwa na mnie ale mam już to gdzieś olewam to całkowicie  Niech sobie sąsiedzi robią co chcą i gadają ja mam to gdzieś Wczoraj była śmieciarka po śmieci o oczywiście zostawili po sobie rozwalone worki ze śmiećmi Masakra syf na całego A do tego żaden z sąsiadów się nie spieszył aby to posprzątać Wiec jak zawsze od ponad roku ja z dziećmi to zrobiłam Nawet specjalnie ja kupiłam grabki aby śmieci zgrania na jedno miejsce i pozbierać Bo pomimo tego że sąsiedzi mają to nie pożycza
Ale jak to mówi mój Mąż że Szlachta z pospólstwem nie zadaje sie bo się boji że bieda na nią przejdzie A to pospólstwo to oczywiście Moja rodzina 😀 Szczeże wole być biedakiem z sercem jak bogatym z kamieniem
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz