niedziela, 6 stycznia 2019

Moje Mruczypadła
W domu miałam już 14 lat kotkę Myszke piękna dostojna mądra Gdy moja Alicja wyszukała na olx ogłoszenie że ktoś odda kotki i gdy tylko pokazała mi zdjęcie to się zakochałam Tak w domu pojawiła się Leidi miała wtedy dwa miesiące drobna śliczna nawet sama imię dla niej wymyśliłam Ale to Alicja dostała ją w prezencie na urodziny Stwierdziłam że dwa koty w domu to wystarczy i więcej nie będzie
Ale pojawiła się jeszcze Lili śliczna trikotka Wulkan energii zwariowana  Nie lubi być brana na ręce jest taką małą indywidualistką Lili miała dwa miesiące jak do nas trafiła piękna kolorowa uparta do jedzenia pierwsza leci
Stwierdziłam trzy koty no dobra będzie wesoło Ale żaden więcej koniec i tyle
Trafił jeszcze do nas na chwilę rudy ale tydzień był u nas gdy znalazłam mu nowy dom Moja Mama go wzięła
Ale jak to w życiu bywa zdarzają się niespodziewane niespodzianki
Siedzieliśmy spokojna na podwórku gdy syn sąsiada przyszedł z alejki i powiedział że ktoś wyrzucił młodego kotka z auta a ten przyszedł za nim Sąsiedzi od razu aby go wywieść do lasu i tam zostawić Kot był bardzo chudy wszystkie kosteczki można było policzyć niesamowicie brudny i zapchlony to obraz nędzy i rozpaczy Dzwoniłam do straży miejskiej aby się tą sprawą zajęli ale stwierdzili że kot da sobie rade sam i mam go do lasu wywieść No kurka to przecież kocie dziecie w wieku około trzech miesięcy
Kot został wykąpany nakarmiony odpchlony i stwierdziłam że poszukam mu dobrego domu Z postanowieniem że na pewno w u nas nie zostanie bo już mamy Trzy koty , dwa psy, świnkę morską i chomika do tego małe mieszkanie
I nie minął tydzień a moje zdanie szlag trafił Kot został nazwany Larry i jest do dziś u nas I szczeże nie wyobrażam sobie że mogło by go nie być Jest cudowny Grzeczny mruczy jak traktor Gdy żle się czuje to zaraz kładzie się koło mnie albo gdy coś mnie boli Śpi ze mną i moim Mężem na łóżku Daje buziaki przytula się Czasami mam wrażenie że dziękuje że u nas został że uratowaliśmy mu życie Bo w lesie na pewno by nie przeżył Jest cudownym mądrym kocurem Już wykastrowanym 😁
Wszystkie moje koty mają całkiem różne charakterki ale uwielbiam je
Zwłaszcza jak ganiają po mieszkaniu o czwartej rano albo jak robią napad na choinkę 😀
Kolorowa to Lili
Prawie cały biały z czarnym na głowie to Larry
Czarno biała to Myszka w tym roku będzie miała 15 lat
Ostatnia to Leidi teraz już duża dama

3 komentarze:

  1. Jesteś kochana, a Twoje kociaki wspaniałe. To miłość do zwierzaków wyróżnia nas z 'ciemnej masy zła i egoizmu'. Kochasz ludzi i zwierzęta, tacy powinniśmy być, ale to jedynie życzenie. Tyle zła wokół.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Szczęścia w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy piękny, każdy wyjątkowy, każdy z inną historią☺ Wiesz, że Cię uwielbiam?😘😘😘
    A Lili pokazała język😂
    Ściskam mocno Wierszokletko😘😘😘😘😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie miło mi się czytało. Jesteś wspaniała, a piszesz też uroczo. Stworzyłaś przepiękną rodzinkę, uratowałaś/uratowaliście życie. Cudowne kotki. :) Nie wyobrażam sobie życie bez zwierzaków, naszych przyjaciół. Obok mnie leży Timmi, pies ze schroniska. Jest darem prosto z Niebios. :)

    OdpowiedzUsuń