środa, 23 stycznia 2019

I rozłożyło mnie na łopatki na całego
Zapalenie krtani i zapalenie oskrzeli
W tej chwili nie jestem w stanie mówić tylko cicho szepcze co jest powodem do śmiechu wielu znajomym
I oczywiście nie mam czasu na leżenie w łóżku bo nawet z gorączką muszę funkcjonować Rana dzieci do szkoły zawieść Czyli Tomka i Alicję do zawodówki a po południu je odebrać Do tego wczoraj i dzisiaj Musiałam zawieść dziewczynki Czyli Samante i Amelie do poradni psychologiczno pedagogicznej na badania
Co trzy lata robię dzieciom takie badania dla kontroli
Amela zrobiła duże postępy choć wada wymowy się utrzymuje
Samanta dziś zrobiła dwa testy jeden dla swojego wieku czyli 12lat a drugi dla 17 lat i z obydwoma poradziła sobie idealnie
Aż Pani psycholog była zdziwiona
Jutro są wywiadówki w szkołach w jednej mam na 16 a w drugiej na 17 czyli czeka mnie jeżdżenie pomiędzy nimi
Pani w szkole Julie bardzo chwali mówi że zrobiła duże postępy w czytaniu Julia ma niedorozwinięty słuch fonetyczny wiec jej trudniej czytać ale codziennie ćwiczymy
Jakoś powoli idziemy do przodu

1 komentarz:

  1. Zdrowiej szybko, Wierszokletko! Szkoda czasu na chorowanie:-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń