środa, 2 stycznia 2019

Pierwszy dzień szkoły Dzieci po świątecznej przerwie Postanowiłam wykorzystać tą chwile na totalny opierdziel Więc dzieci pojechały do szkół a ja wparowałam do łóżka Przykryłam się kołdrą i postanowiłam odespać czas gdy dzieci na to nie pozwoliły 😀 Nie zwracałam uwagi że muszę poodkurzać mieszkanie że w zalewie są kubki po śniadaniu i trzeba na obiad postawić . Olałam wszystko i się po prostu ległam jak długa 😂 aż dziw że łóżko się nie połamało 😂 i już prawie sobie zasypiałam Czyli wpadałam w rozkoszne ramiona Orfeusza gdzie pewnie w śnie czekały mnie przygody życia Gdy nagle zachciało mi się do toalety 😂 No myślałam że szlag mnie trafi no ale siła wyższa musiałam wstać  Po odwiedzeniu ulubionego miejsca Znowu się glebłam i już prawie znowu byłam w pięknych ramionach snu Gdy moje kochane kociaki postanowiły się akurat w tym momencie rozbawić na całego No myślałam że stado koni mi biega po mieszkaniu Ale se myślę nie wstaje i tyle a tu nagle chuk jakich mało Kociambory moje kochane mruczypadła zwaliły mi wszystkie kwiaty w doniczkach z parapety Trudno zlazłam ze swojego wyrka i posprzątałam Nie zdążyłam się na nowo położyć bo moje pieski postanowiły że muszą w tym momencie iść na podwórko 😪 A jak już z nimi wyszłam to nie chciały wrócić tak się rozbrykały 😀 Trochę zmarzłam na spacerku wiemęc pomyślałam że jeszcze lepiej będzie mi się tą chwile spało łuki po dzieci nie pojade Więc zrobiłam skok na łóżko już rozmyślając jakie to bajkowe będę miała sny Jak sobie pośpie w ciszy i spokoju Jak odpoczne chwile Normalnie plany idealne Cisza w mieszkaniu Kociambory posneły w pokojach Psiaki wybierane Więc też już zasneły to i ja powoli wpadam w swój sen 😊 I kurka mać ledwo sen się zaczął Gdy nagle słysze wręcz okropny znienawidzony głos Budzika w telefonie że trzeba wstać i po Dzieci jechać
No myślałam że wyjde  z Siebie i stane obok 😂 I na tym skończyło się moje słodkie idealne odpoczywanie 😭 A pużniej było po prostu szał pał zwariowanej reszty dnia 😀

2 komentarze:

  1. No to się naodpoczywałaś za wszystkie czasy i na zapas😁😁😁😁
    A ja się uśmiałam czytając Twoje perypetie😄
    Ściskam mocno😘

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie zawsze coś się dzieje Jak nie Dzieci to zwierzaki Ale uwielbiam to 😁
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń