czwartek, 31 stycznia 2019

Moja strona z wierszami na FB ma ponad dwa tysiące polubień czyli tyle osób ją lubi
Dla mnie to szok na całego Bo przecież moje wiersze wcale nie są normalne Są ciężkie do czytania wcale nie wesołe
Ostatnio mam mniej czasu na pisanie bo cały czas jestem w ruchu Do tego codzienne ćwiczenia z czytania odejmowania i dodawania z Julą która ma niedorzwinięty słuch fonetyczny to Wiadomo trzeba więcej czasu poświęcać Ale już widać postępy Z Matematyki idzie jak burza nie ma problemu z dodawaniem i podejmowaniem do 10 a powoli zaczne jej wprowadzać powyżej 10 tak do 20 i zobacze jak będzie jej to szło Z czytaniem jest wolniej i to dosłownie bo trudno Julii zapamiętać literki ale codziennie ćwiczymy
Teraz dzieci mają ferie zimowe Więc na trzy dni dałam Julii odpocząć Teraz ćwiczymy po dwie trzy godziny dziennie A z tego połowa to w formie zabawy aby szybko się nie męczyła i nie zniechęcała
Tomek i Ala mają w ferie zimowe wolne od praktyk więc na spokojnie sobie leniuchują Samanta Amela Kamila jak zawsze się o wszystko kłucą nie dają odpocząć ani chwili Choć Amela zaczeła czytać książkę na dobranoc Mam nadzieje że pokocha książki tak samo jak ja Kamil jak to on wszędzie go pełno zero pomocy A tylko wieczne fochy
Jako że moje młodsze dzieci szybko się nudzą To wymyślamy sobie gry Bierzemy czyste kartki i rysujemy na nich różne gry na pionki i kostkę Oraz pułapki A ile śmiechu przy tym mamy
Moja Amela niedawno bo 18 stycznia miała dwoje 10 urodzinki Jak ten czas szybko leci Choć od wypadku minęło już 5 lat to ja cały czas pamiętam jak mało brakowało abym jej nie miała Dziś nawet nie wraca do tamtego okresu choć mi przypominają blizny o wszystkim
W tym roku mój najstarszy Syn Tomasz będzie miał 18 lat a nawet nie wiem kiedy tak szybko dorósł Dla mnie cały czas jest małym dzieckiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz